نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P1102W HP LaserJet P1102W Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : تگ رنگ

کاربری : تک کاره

سایز چاپ : A4

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
31,500,000 تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P1102W 

HP LaserJet P1102W Laser Printer

 

خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل 1102w

معرفی کلی 

پرینتر اچ پی مدل p1102W از پرینترهای کم حجم شرکت اچ پی می باشد . این پرینتر تک کاره تک رنگ تنها قابلیت چاپ اسناد به صورت سیاه سفید را داراست . با توجه به حجم کم پرینتر مدل 1102W ، این پرینتر برای مشاغلی که نیاز به فضای کمتری برای محیط کاری خود دارند و یا درصورتی که میخواهید پرینتر شما فضای کمتری را اشغال کند بسیار گزینه مناسبی است . همچنین می توانید از دیگر اندازه های کاغذ مانند A4, A5, A6, C5, DL, B5, کارت پستال,پاکت نامه نیز برای چاپ توسط پرینتر P1102W استفاده نمایید . تفاوت این پرینتر با پرینتر P1102 در امکان اتصال به شبکه WiFi می باشد . از طریق این پرینتر می توانید اسناد خود را به روش بی سیم نیز چاپ نمایید .

  • نوع چاپ:  تک رنگ
  • چاپ  بیسیم
  • سایز چاپ:  A4
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر:  پورت USB 2.0
  • وزن: 5.2 کیلوگرم
  • سرعت چاپ سیاه و سفید: تا 18 صفحه در دقیقه

امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی روزمره انسان ها به خوبی پیدا کرده اند, یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر پرینتر ها هستند که در زندگی انستان نقشه به سزاری ایفا می کنند .در این بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها اچ پی است,این شرکت بزرگ محصولی با نام پرینتر P1102W را به بازار عرضه داشته که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.از ویژ"ی های بارز و مهم این پرینتر کم حجم بودن آن است که قبلأ به آن اشاره کردیم .

یکی از عوامل مهم در انتخاب یک پرینتر مناسب،فضای مورد قبال استفاده محل کار و یا سکونت شما برای قرار دادن آن پرینتر است . در بسیاری از مشاغل که تنها نیاز به چاپ سیاه سفید با سرعتی مناسب و کیفیتی عالی دارند ، پرینتر مدل 1102W گزینه بسیار مناسبی است پرا که علاوه بر اشغال فضای کم ، کیفیت مطلوبی را به کاربران خود ارائه می کند . این پرینتر قابلیت چاپ برروی Paper , laser, plain, photo, rough, vellum, پاکت نامه, لیبل, کارت پستال را نیز داراست که از ویژگی های دیگر این پرینتر محسوب می گردد .

فروش عمده پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet P1102W

هرچند شرکت سازنده مصرف استاندار این پرینتر را تا 1000 صفحه در ماه اعلام نموده است اما با چاپ برگه هایی با حجم کم ، می توانید تا 3000 صفحه در ماه نیز اقدام به چاپ نمایید.در صورتی که نیاز به چاپ رنگی و دورو(همزمان) ندارید ، با صرف هزینه کمتر بهترین گزینه پرینتر  لیزری اچ پی LaserJet P1102W خواهد بود .

پرینتر مدل P1102W پرینتری اقتصادی محسوب می شود . این پرینتر نیاز شما را برای داشتن پرینتری کم حجم و مقرون بصرفه در عین حال با کیفیت برطرف خواهد نمود . لذا درصورتی که می خواهید هزینه کمی برای خرید پرینتر صرف کنید در خرید P1102W شک نکنید! در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر تک کاره پیشنهاد میکنیم که از دیگر محصول تولیدی شرکت اچ پی که پرینتر لیزری اچ پی مدل p1102 میباشد و توانسته است نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند دیدن فرمایید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا