نوروز 1403 مبارک

کاغذ A3 کپی مکس Copimax paper A3 Copimax paper A3

(0) 3

معرفی کلی

(قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر می باشد)

جنس: تحریر

گرماژ هر مترمربع: 80 گرم

سفیدی: 96%

کیفیت تراکم: 93%

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
295,000 تومان

کاغذ A3 کپی مکس Copimax paper A3

Copimax paper A3 

معرفی کلی

کاغذ A3 کپی مکس یکی از صمیمی ترین دوستان کاغذی پرینتر ها در ایران است به این دلیل که به پرینتر ها فشار نمی آورد، پاره نمی شود و با حفظ کیفیت توانسته علاقه انواع چاپگرهایی را که در ایران وجود دارند به خود جلب کند .

کاغذ کپی مکس سایز a3 محصول رول های بزرگی است که ازپرتغال- چین- برزیل واندونزی وارد ایران می شوند و در تهران و اصفهان، برش خورده و بسته بندی می شوند .

درصنایع چاپ کاغذ A3 کپی مکس معروف است و در کاغذهای تحریر مصرفی روزانه جزء برترین ها محسوب می شود و کیفیتی بین 75 تا 80 گرم دارد.  کاغد کپی مکس جزءدسته پر مصرف است که با توجه به تنوع بسته بندی ها مشتریان را به خود جلب می کند . برند کپی مکس آفیس سنتر محصول اندونزی و با بهترین برش لیزری تهران به شما پیشنهاد می شود .

کاغذ  a3 Copimax در صنایع چاپ می شود و تقریبا کاربرد آن به همین صنعت بر میگردد . به عنوان مثال کاغذ کپی مکس برای چاپ انواع کتاب ، مجله و سررسید از این نوع کاغذ استفاده می شود. از این نوع کاغذ بهره می برند. ادارات، موسسات آموزشی، شرکتهای دولتی و خصوصی، آموزش پرورش، ارگانها و نهادهای خصوصی و غیر خصوصی از مشتریان ثابت این محصول می باشند. همچنین درصد بالای کاغذهای کپی و چاپی توسط پرینتر از این نوع می باشد. کاغذ تحریر A3 کپی مکس در سایزهای A3 و A4 و A5 عرضه می گردد . یکی از ویژگیهای این محصول تهیه آسان آن برای سایر عموم در مراکز لوازم و تحریر می باشد .

خانه پرینتر به شما میگوید که کاغذهای کپی مکس موجود کاغذ خارجی با برش و بسته بندی ایران می باشند . وما برای راهنمایی هرچه بیشتر شما در خرید کاغذ A3 توصیه میکنیم که نگاهی هر چند کوتاه به دیگر محصول پرفروش ما که کاغذ A3 گلد میباشد داشته باشید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا