نوروز 1403 مبارک

کاغذ A5 کپی مکس Copimax paper A5 Copimax paper A5

(0) 3

معرفی کلی

 

( قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر می باشد )

گرماژ هر مترمربع : 80 گرم

سایز :  A5

بسته بندی : بسته های 10 تایی

جنس : تحریر

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
71,000 تومان

 

کاغذ A5 کپی مکس Copimax paper A5

Copimax paper A5

 

کاغذ A5 کپی مکس یکی از صمیمی ترین دوستان کاغذی پرینتر ها در ایران است به این دلیل که به پرینتر ها فشار نمی آورد ، پاره نمی شود و با حفظ کیفیت توانسته علاقه انواع چاپگرهایی را که در ایران وجود دارند به خود جلب کند .

کاغذ کپی مکس  محصول رول های بزرگی است که ازپرتغال- چین-برزیل واندونزی وارد ایران می شوند و در تهران و اصفهان، برش خورده و بسته بندی می شوند .

درصنایع چاپ کپی مکس معروف است و در کاغذهای تحریر مصرفی روزانه جزء برترین ها محسوب می شود و کیفیتی بین 75 تا 80 گرم دارد .  کاغد کپی مکس جزءدسته پر مصرفاست که با توجه به تنوع بسته بندی ها مشتریان را به خود جلب می کند . برند کپی مکس آفیس سنتر محصول اندونزی و با بهترین برش لیزری تهران به شما پیشنهاد می شود .

کاغذ آ5 کپی مکس در صنایع چاپ می شود و تقریبا کاربرد آن به همین صنعت بر میگردد . به عنوان مثال  برای چاپ انواع کتاب ، مجله و سررسید از کاغذ کپی مکس a5 استفاده می شود.  ادارات ، موسسات آموزشی ، شرکتهای دولتی و خصوصی ، آموزش پرورش ، ارگانها و نهادهای خصوصی و غیر خصوصی از مشتریان ثابت محصول کاغذ A4 کپی مکس می باشند . همچنین درصد بالای کاغذهایی کپی و چاپی توسط پرینتر از این نوع می باشد . کاغذ تحریر کپی مکس در سایزهای A3 و A4 و A5 عرضه می گردد . یکی از ویژگیهای این محصول تهیه آسان آن برای سایر عموم در مراکز لوازم و تحریر می باشد .

 کپی مکس a 5 موجود , کاغذ خارجی با برش لیزری و بسته بندی ایران می باشد

خرید کاغذ A5 کپی مکس خیال شما را از بابت کیفیت چاپ و کپی از اسناد ومدارکتان را راحت میکند , چرا که در نظرسنجی که شرکت copimax از مشتریان کاغذ A5 کپی مکس خود انجام داده است بالای 90 درصد رضایت مندی خود را از خرید a5 copimax , اعلام کرده اند . اما اگر نیاز به بررسی بیشتری دارید در انتخاب کاغذ A5 , ما به شما پیشنهاد میکنیم که نظری اجمالی به دیگر محصول پرفروش ما که کاغذ A5 گلد میباشد , نیز داشته باشید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا