نوروز 1403 مبارک

پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن مدل PIXMA iP7240 Canon PIXMA iP7240 Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

 

تکنولوژی چاپ : جوهر افشان

کاربری : تک کاره

نوع چاپ : رنگی

قابلیت چاپ بر روی CD : دارد

قابلیت اتصال بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن مدل PIXMA iP7240

Canon PIXMA iP7240 Inkjet Printer

معرفی کلی

خرید عمده پرینتر کانن 7240

خانه پرینتر اعلام می کند که نمایندگی فروش پرینتر کانن مدل ip7240 را بر عهده گرفته است . کانن مدل ip7240 با گارانتی شرکتی به فروش میرسد . آن چه در پایین صفحه گفته خواهد شد حرف های خود شرکت کانن ( اروپا ) در مورد پرینتر مدل ip7240 بوده است ولی اگر قصد خرید این پرینتر را دارید با خانه پرینتر در نقد و برسی آن همراه باشید .

نوع چاپ :  رنگی

سایز چاپ :  A4

نوع پورت ارتباط به کامپیوتر :  پورت USB 2.0

قابلیت چاپ دو رو :  بله

شبکه بی سیم Wi-Fi :  بله

نقد و برسی کامل

پرینتر جوهرافشان کانن مدل IP7240

امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی روزمره انسان ها به خوبی پیدا کرده اند , یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر پرینتر ها هستند که در زندگی انسان نقش به سزایی ایفا می کنند . در این بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها کانن است ، این شرکت بزرگ محصولی با نام پرینتر ip7240 به بازار عرضه داشته که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است .

خرید پرینتر جوهرافشان پیکسما کانن مدل IP7240

ویژگی های مفصل

اولین چیزی که برای هر کاربر در خرید پرینتر مهم است این است که آیا این پرینتر به صرفه است یا نه ! پرینتر 7240 کانن است و همان طور که در مقالات خانه پرینتر گفتیم پرینتر های لیزری به صرفه تر هستند و با سرعت تر . اما این موضوع برای کاربران PIXMA iP7240 صدق نمیکند چرا که این پرینتر با وزن 6.6 کیلوگرگرم و ابعاد 451x368x128 میلی متر هم به صرفه است هم با کیفییت , هم با قیمتی مناسب هم توانی کپی رنگی و سیاه سفید را دارد اما تک کاره است و تنها سایز کاغذ A4 کپی میگیرد که این مسئله چندان مهمی در پرینتر ها در این رنج قیمتی نیست .

فروش پرینتر 724 جوهر افشان

سرعت چاپ در دستگاه های جوهر افشان از اهمیت زیادی برخوردار نیست چرا که به طور معمول پرینتر های جوهری بسیار کند تر از پرینتر های لیزری هستند ولی باز به گفته خود شرکت کانن سرعت کانن مدل ip7240 در حالت رنگی قابلیت چاپ 10 برگ در دقیقه و در حالت سیاه‌سفید 15 برگ در دقیقه را داراست که این اعدا و ارقام برای پرینتر جوهری بسیار عالیست .

همپنین رزولوشن  پرینتر 7240 9600x2400dpi بوده که بسیار مناسب برای چاپ عکس است . اگر چه که نباید از یک پرینتر جوهر افشان تک کاره انتظار پرینتر لیزری چهار کاره را داشت اما با مزییت ها و ویژگی های خاص پرینتر 7240 میتوان انتظار های فرا تری داشت . پرینتر ip7240 قابلیت چاپ بر روی CD و چاپ دورو را دارد همپنین محهز به سیستم وای فای است.و طبق گفته کانن از پنج تک کارتریج جوهری تغذیه میکند .

خرید پرینتر ip7240 کانن

حرف آخر

پرینتر جوهرافشان مدل IP7240 یک پرینتر از نوع جوهری تک کاره است.اما سخت جان , شیک , با امکانات خوب مسل شبکه بی شیم و چاپ بر روی سی دی,همپنین با این امکانات توانسته سرعت و کیفیت مطلوبی را هم ارائه دهد . نداشتن پورت شبکه و وزن نسبتا بالا ازنقاط ضعف این دستگاست .


پرینتر 7240

عملکرد بالای پرینتر با پنج تک جوهر , اتصال وای فای و مجهز به سیستم  ( اتصال به گوشی های هوشمند ) طراحی سطح پایین با 2 سینی کاغذ به صورت کاملا یک پارچه , دو رو زن با چاپ مستقیم .  

مزایا

  • عملکرد عالی با پنج جوهر و پرینت با وا فای
  • در پرینت های آزمایشی : چاپ با کیفت و سرعت بالا
  • طراحی سطح پایین به همراه سینی های یکپارچه کاغذ
  • مجهز به چاپ همراه و ایرپرینت اپل
  • مجهز نرم افزار (عکس های من در باغ)
  • دیسک مستقیم چاپ و دو رو زن اتوماتیک
  • چاپ بیشتر با جوهر (XL) به صورت اختیاری

 

   فروش عمده کانن  ip7240

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا