تخفیف

اسکنر پلاستک مدل OpticPro A320L Plustek OpticPro A320L Scanner

(1) 1

معرفی کلی

سایز اسکن: A3

قابلیت تشخیص متن OCR: دارد

تکنولوژی اسکن: CCD

اسکن روزانه پیشنهادی: 2500 برگه

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

اسکنر پلاس تک مدل A320L

Plustek A320L Scanner

معرفی کلی
 
اسکنر پلاس تک مدل A320L محصول تولیدی شرکت PLUSTEK می‌باشد که به‌مانند اسکنر PS286 از قابلیت تشخیص متن OCR بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توانید متون انگلیسی را اسکن و در صورت لزوم آن را ویرایش نمایید. حداکثر سایز اسکن این اسکنر به اندازه A3 می‌باشد و برای اسکن گرفتن از اسناد و مدارک از تکنولوژی CCD بهره می‌برد که با افزایش عمق اسکن هم کیفیت اسکن بالاتری را به دست می‌دهد و هم لامپ آن عمر طولانی‌تری را داراست.

اسکنر پلاستک A320L بیشتر مناسب کسانی طراحی و ساخته شده است که در کار چاپ و نشر کتاب، طراحان گرافیست، مدارس و شرکت‌هایی که نیاز به اسکن گرفتن از نقشه‌های خود و همچنین تهیه پوستر را دارند می‌باشد. این اسکنر قادر است که در ۷٫۸ ثانیه یک سند رنگی در سایز A3 را با کیفیت اسکنی برابر با ۳۰۰ dpi اسکن نماید.

خرید اسکنر پلاستک a320l

اسکنر a320l

دکمه‌های تعبیه‌شده در اسکنر a320l کاربری آن را بسیار راحت کرده است. ۷ دکمه کلیدی به همراه یک دکمه لمسی که با فشردن هرکدام برنامه‌های از قبل تعریف‌شده نظیر ارسال ایمیل، کپی گرفتن، تبدیل به pdf را اجرا می‌کند. نرم‌افزار نصب‌شده بر روی اسکنر پردازش تصویر را بسیار سریع و دقیق نموده است و تبدیل فایل‌ها به پی‌دی‌اف را راحت‌تر از همیشه کرده است.

پلاس‌تک a320l با استفاده از درایورهای TWAIN و WIA سازگاری بسیار بالایی را با نرم‌افزارهای تصویربرداری رایج دارد. با بیشتر نسخه‌های سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز سازگار است و در صورت نیاز می‌توانید آپدیت‌های لازم را دانلود و بروز رسانی نمایید.

قیمت اسکنر پلاستک a320l

بهره‌مندی از قابلیت تشخیص خودکار رنگ Auto Mode و ویژگی تصحیح اسناد شده کج، امکان برنامه‌ریزی کلیدهای موجود بر روی دستگاه از دیگر قابلیت قابل‌ذکر در اسکنر Plustek A320L می‌باشد. از طریق درگاه اتصالی USB 2.0 می‌توانید که اسکنر را به لپ‌تاپ وصل نمایید و به‌صورت تکی اقدام به اسکن گرفتن از اسناد نمایید چراکه A320L در دسته اسکنرهای تخت قرار می‌گیرد نمی‌توان با آن اقدام به اسکن گرفتن دسته‌ایی از اسناد نمود.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا