تخفیف

اسکنر کداک مدل Alaris S2070 Kodak Alaris S2070 Scanner

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی اسکن: Dual CIS

قابلیت اسکن دورو: دارد

عمق اسکن: 48 بیت

قابلیت تشخیص متن OCR: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
39,900,000 تومان

اسکنر کداک مدل S2070

Kodak S2070 Scanner

معرفی کلی

اسکنر کداک مدل S2070, اسکنر تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام KODAK است که به مانند اسکنر مدل i2620 از قابلیت اسکن دورو بهره میبرد. با توجه به ابعاد و حجم کاری که این اسکنر دارد میتواند گزینه مناسبی برای مکان های اداری و تجاری با حجم کاری بالا باشد. جنس بدنه اسکنر S2070 از پلاستیک مرغوب و ضد ضربه تولید شده است و وزنی کم تر از 3 کیلو گرم را داراست که به راحتی میتوان آن را جا به جا کرد. این اسکنر قابلیت اسکن اسناد را با طول حداقل 5 سانتی متر که مناسب اسکن مدارک شناسایی نظیر کارت ملی و گواهی نامه است را دارد البته قابل ذکر است که اسناد به طول 3 متر را هم میتوان با این اسکنر اسکن کرد. میزان توان کاری روزانه با این اسکنر را در حدود 7000 برگ عنوان کرده اند که برای بایگانی کردن اسناد و مدارک در حجم بالا برای ادارات و مراکز درمانی بسیار مناسب میباشد.

قیمت اسکنر کداک مدل S2070

تکنولوژی اسکن در اسکنر KODAK S2070 از نوع Dual CIS است که در این تکنولوژی برای اسکن مدارک و اسناد به جای استفاده از لنزهای دوربینی از لنزهای فیبر نوری استفاده میکند که هم ارزان تر است و هم کیفیت مناسب تری نسبت به سایر اسکنرها دارد . عبارت Dual که قبل از اسم اسکنر آمده است نشان میدهد که قابلیت اسکن دورو در این اسکنر تعبیه شده است, بدین ترتیب برای گرفتن اسکن دورو نیازی به تعویض کاغذ ها و مدارک به صورت دستی نخواهید داشت. اسکنر مدل S2070 برای اسکن گرفتن مجهز به تکنولوژی ما فوق صوت است که قابلیت تشخیص برگ های کاغذ را دارد و اجازه نمیدهد برگی از کاغذها در هنگام اسکن گرفتن جا بماند یا هم زمان دو یا چند کاغذ وارد دستگاه شوند.

اسکنر s2070

قیمت اسکنر S2070 کداک

ظرفیت سینی کاغذ در اسکنر S2070 کداک به تعداد 80 برگ میباشد و قادر است که در هر دقیقه 70 برگ کاغذ را به صورت سیاه و سفید و رنگی و با رزولوشن اپتیکالی معادل با 600dpi اسکن کند. این اسکنر توانایی تشخیص اتوماتیک رنگ ها را دارد و میتواند اسناد سیاه و سفید و رنگی را از یکدیگر تمیز داده و نگرانی از بابت گرفتن اسکن هم زمان اسناد را نداشته باشید. این مدل از اسکنر قابلیت حذف خودکار پس زمینه های زائد از تصاویر اسکن گرفته شده را دارد, بدین صورت که تصاویر مخدوش و قدیمی و هم چنین نویزهای موجود در تصاویر را قبل از اسکن حذف میکند و نیازی به دست کاری مدرک اسکن گرفته شده با نرم افزار خاصی را ندارید . اسکنر کداک s2070 پنل کاربری با دکمه های محدودی را دارد و در رده اسکنرهای حرفه ایی قرار دارد که با صرف هزینه ایی به مراتب کم تر از سایر اسکنرها میتوان آن را تهیه کرد.

خرید اسکنر کداک مدل s2070

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا