تخفیف

دستگاه تصفیه هوا خانگی

مرتب‌سازی
فیلتر
مرتب سازی بر اساس
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل FX-J80SA-W
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل FX-J80SA-W
 
35,000,000 تومان
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-G60SA-W
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-G60SA-W
ناموجود
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-G50SA-W
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-G50SA-W
ناموجود
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-F30SA-W
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-F30SA-W
ناموجود
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل FU-J30SA-W
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل FU-J30SA-W
ناموجود
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KI-N40SA-H
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KI-N40SA-H
ناموجود
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KI-N50SA-H
دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KI-N50SA-H
ناموجود

دستگاه تصفیه هوا خانگی

دستگاه‌های تصفیه هوا به‌منظور تمیزکردن و پاک‌کردن هوای فضای اطراف خود مورداستفاده قرار می‌گیرند. در محل کار و یا منزل استفاده از دستگاه تصفیه هوا نه یک کالای لوکس و تجملاتی که یک کالای ضروری به‌حساب می‌آید. انواع دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در مکان‌های مختلف و با قدرت‌های تمیزکنندگی متفاوت تولید و روانه بازار شده‌اند. دستگاه تصفیه هوا خانگی شارپ در اندازه‌های مختلف در بازار لوازم‌خانگی موجود است.

دستگاه‌های تصفیه هوا باید بتوانند انواع آلودگی موجود در هوا از ذرات گردوخاک گرفته تا ذرات ریز با قطر کم‌تر از 2.5 میکرون را از بین ببرند و برای این منظور از فیلترهای مختلف و متعددی استفاده می‌کنند. فیلتر بو، فیلتر ذرات گردوخاک، فیلتر هپا و ... از جمله فیلترهای مورداستفاده در انواع دستگاه تصفیه هوا خانگی است. برخی از فیلترها عمر مفید بالاتری را دارند و نیاز به تعویض ندارند. این در حالی است که فیلتر مخصوص گردوخاک را می‌توان شست و تمیز کرد.

قیمت دستگاه تصفیه هوا خانگی

در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی ابتدا باید به نوع نیاز خود و مکانی که قرار است دستگاه در آن جا مورداستفاده قرار گیرد توجه داشته باشید. آلودگی موجود در هوای شهرهای بزرگ و پرجمعیت نسبت به سایر شهرها بیشتر است و طبیعتاً دستگاه مورداستفاده باید مجهز به فیلترهای بیشتری باشد. هر چه فیلترهای دستگاه بیشتر باشد و بتواند ذرات ریزتری را جذب کند و از بین ببرد، قیمت دستگاه تصفیه هوا خانگی نیز بیشتر می‌شود.

ابعاد و اندازه دستگاه تصفیه هوا خانگی بر قیمت آن اثر دارد. برای تمیزکردن هوای مکان‌های بزرگ‌تر نیاز به خرید دستگاه بزرگ‌تری است. برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا تنها می‌توانند که فضای یک اتاق‌خواب را پاکیزه کنند و برخی دیگر برای استفاده در سالن‌های بزرگ مناسب هستند.

دستگاه تصفیه کننده هوا خانگی هوشمند امکانات بیشتری را به کاربران خود می‌دهد. داشتن پنل هوشمند و نمایشگرهای دیجیتالی که میزان تمیزی هوای خانه و یا محل کار را نشان می‌دهد بر قیمت دستگاه تصفیه هوا خانگی اثرگذار است. دستگاه تصفیه هوا خانگی شارپ با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های ساخت فیلتر از جمله پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار است که تمیزکنندگی هوای بالایی را دارد.

خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی

شیوه فیلتراسیون دستگاه تصفیه هوا خانگی و نوع فیلترهای بکار رفته در دستگاه بر تمیزکنندگی و تلطیف هوای محیط تأثیر فراوانی دارد. در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی باید به این مورد مهم توجه کنید. حجم مخزن آب در برخی از دستگاه‌ها که برای بخاردهی و رطوبت دهی فضا کاربرد دارد باتوجه‌به ابعاد دستگاه و فضای مورداستفاده گنجایش مختلفی دارد.

فیلتر بو که در برخی از دستگاه‌های تصفیه‌کننده هوا خانگی وجود دارد بوی نامطبوع محیط همانند بوی سیگار را جذب کرده و هوای محیط را مطبوع می‌کند. پیش فیلتر در دستگاه تصفیه هوا در جذب ذرات معلق در هوا همانند ذرات گردوخاک و پرزهای فرش و لباس کاربرد دارد و قابل شستشو است. فیلتر هپا که توانایی بالایی در زدودن آلاینده‌های موجود در هوا دارد از مهم‌ترین فیلترهای هر دستگاه تصفیه‌کننده هوا است که در هنگام خرید تصفیه‌کننده هوا باید مدنظر داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا