نوروز 1403 مبارک

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X311N Sharp AR-X311N Photocopier

(1) 5

معرفی کلی

 

نوع چاپ: تک رنگ

چاپ دوروی خودکار: دارد

ظرفیت سینی: 1100 برگ

تعداد کپی متوالی: 999 برگ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

دستگاه کپی شارپ مدل X311N

Sharp X311N Photocopier

معرفی کلی

دستگاه کپی شارپ مدل X311N برای مصارف اداری و انتشارات است. این دستگاه قابلیت چاپ در سایز A3 دارد. سرعت دستگاه‌های فتوکپی اهمیت زیادی دارد و به‌منظور پیشبرد سریع کارها، دستگاه کپی مدل 311N سرعت چاپی برابر با ۳۱ برگ در دقیقه دارد. ظرفیت سینی این دستگاه، درمجموع ۱۱۰۰ برگ است و افزایش آن تا ۲۱۰۰ برگ امکان‌پذیر است.

 کپی شارپ مدل 311N از چاپ دورو پشتیبانی می‌کند که همه‌ی این ویژگی‌ها نشان‌دهنده‌ی طراحی دستگاه X311 برای محیط کاری پرمشغله است. دستگاه کپی مدل 311N رزولوشن چاپ ۶۰۰×۶۰۰ dpi دارد و تا ۹۹۹ برگ را می‌توان با این دستگاه به‌صورت متوالی چاپ کرد و بزرگنمایی آن از ۲۵ تا ۴۰۰ درصد متغیر است.

قیمت دستگاه کپی x311n

دستگاه کپی شارپ 311N از رزولوشن اسکن ۶۰۰  dpiبهره می‌برد و اسکن به حافظه‌ی فلش دارای رزولوشن ۹۶۰۰ dpiاست. به‌منظور اعمال تنظیمات، یک پنل روی دستگاه کپی 311N تعبیه‌ شده است. این پنل رابط کاربری بسیار آسانی دارد. USB و شبکه، دو درگاه دستگاه کپی AR-M460NXهستند.

در حوزه‌ی پرینترها و دستگاه‌های کپی، شرکت شارپ از سال‌های دور با عرضه‌ی محصولات باکیفیت به جایگاه خاصی در بین مشتریان دست‌ یافته است. محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید، دستگاه کپی X311N نام دارد و از همه‌فن‌حریف‌های این شرکت محسوب می‌شود که شرکت‌هایی نظیر توشیبا و کانن را به چالش کشیده است.

خرید کپی x311n

 دستگاه کپی شارپ مدل X311، ظرفیت سینی کاغذ ۱۱۰۰برگی دارد و سرعت چاپ آن در هر دقیقه به ۳۱ برگ می‌رسد. قابلیت کپی و اسکن دورو دارد و ظرفیت سینی آن قابل افزایش است؛ تمامی این ویژگی‌ها نشان از مناسب‌ بودن 311N برای محیط کاری پرمشغله مانند انتشارات است.

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی در خرید دستگاه کپی پیشنهاد میکنیم که از دیگر محصول تولیدی شرکت شارپ که دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201 میباشد دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا