نوروز 1403 مبارک

دستگاه کپی کانن مدل CANON 2202n Canon 2202n Photocopier

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : سیاه و سفید

کاربری : 3 کاره ( پرینت , اسکن , کپی )

حداکثر تعداد کپی : 99 برگ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

دستگاه فتوکپی کانن مدل 2202n

Canon 2202n Photocopier

خرید دستگاه کپی مدل 2202N

معرفی کلی

خانه پرینتر مفتخر است اعلام کند که نمایندگی فروش دستگاه فتوکپی کانن 2202n را بر عهده گرفته است . دستگاه کپی 2202n با گارانتی یک ساله کانولا ( نمایندگی رسمی پرینتر کانن در ایران ) در خانه پرینتر به فروش میرسد , این نشانه اصل بودن کالا و تضمین اصل بودن قطعات آن از جمله گوشی داخل کارتن است. حال اگر اگر قصد خرید این پرینتر را دارید ابتدا نقد و برسی شرکت خانه پرینتر و سپس گفته های خود شرکت کانن در مورد 2202n را در خانه پرینتر دنبال کنید.

مشخصات کلی

  • کارایی : فتوکپی,سه کاره , سیاه سفید
  • بزرگترین اندازه کاغذ قابل قبول : A3‎
  • قابیت دو روزن : ندارد
  • چاپ رنگی : ندارد
  • صفحه نمایش : دارد

دستگاه فتوکپی کانن مدل 2202n

امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی روزمره انسان ها به خوبی پیدا کرده اند , یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر , دستگاه های فتوکپی هستند . که در زندگی انسان نقشه به سزاری ایفا می کنند . در این بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها کانن است , این شرکت بزرگ محصولی با نام فتوکپی کانن 2202n بازار عرضه داشته که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت دستگاه کپی کانن 2202n

فتوکپی 2202n کانن یه دستگاه کپی با تکنولوژی دیجیتال است که پرینتر سیاه سفید با کیفییت مطلوبی میگیرد. حرف آخر در مورد دستگاه کپی 2202ان را اول میزنیم : مدل 2202n فتوکپی با کیفیت با کارایی و بسیار مرقون به صرفه چرا که با این قیمت نه تنها در مقابل فتوکپی های هم رده بهتر است بلکه از فتوکپی های با قیمت های نجومی نیز قدرتمندتر است.در این مورد باید از کمپانی کانن متشکر باشیم. مشخصات 

photocopier 2202n canon  در ابعاد 622 × 589 × 502 میلی‌متر و وزن تقریبی 30 کیلوگرم و توان آن حداکثر تا 22 برگ در دقیقه A4 و تا 11 برگ در دقیقه سایز A3 را در وضوح 600 × 600 dpi به چاپ برسانید.یک محفظه‌ی 250 برگی کاغذ به همراه سینی استاندارد 80 برگی برای کاغذ ورودی به دستگاه. دستگاه کپی 2202n پردازنده‌ی 400 مگاهرتزی و 128 مگابیت رم و صفحه‌نمایش سیاه سفید TFT پنج خطی مجهز است.

چاپ دورو : دستگاه کپی 2202n کانن فاقد چاپ دورو میباشد و باید دستی این کار را انجام دهید,ولی میتوانید بعد خرید این دستگاه ,درو زن را از شرکت ما خریداری کنید و بر روی دستگاه نصب کنید.

دستگاه کپی کانن مدل 2202n همان طور که از اسمش پیداست دارای قابلیت شبکه شدن بین چند کاربر و کامپیوتر را دارد , اما دستگاه کپی 2202 فاقد این قابلیت است  و نیز روی دستگاه کپی کانن 2202n یک کارتریج به صورت اولیه  قرار دارد . این دو دستگاه از نظر سرعت,قدرت و... هیچ تفاوتی ندارند . ‌

حرف آخر

دستگاه فتوکپی کانن 2202n یک دستگاه بصرفه چرا که با این قیمت نه تنها در مقابل فتوکپی های هم رده بهتر است بلکه از فتوکپی های با قیمت های نجومی نیز قدرتمندتر است.


گفته های شرکت کانن در مورد فتوکپی 2202n

منبع :  http://www.canon-europe.com/

جواب خارج جعبه

تصویر RUNNER2202  با سادگی و با ارزش در ذهن طراحی شده است. نصب سریع و در یک راهنمای راه اندازی آسان از رابط کاربر امکان "جواب خارج جعبه " رابه شما می دهد. حتی اولین تونر شما را که شامل می شود، به شما اجازه کی دهد که یکراست از دستگاه استفاده کنید.


ارائه ی قسمتی از ذهن و کنترل

سرعت نصب و قابل دسترسی راهنمای تنظیمات آسان از رابط کاربر، به شما نرم افزار جواب "خارج از جعبه" را می دهد. سازگاری با سرویس تعمیر و نگهداری Canonها از طریق سک عمل E-RDS یعنی بهبود بهینه از طریق تشخیص از راه دور و مانیتور یکپارچه است. درحالی که صدور صورت حساب های دقیق با متر اتوماتیک برای شما قابل خواندن می شود تا شما روی اولویت های تجارت تمرکز کنید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا