تخفیف

دستگاه کپی شارپ مدل AR-6023NV SHARP AR-6023N Photocopier

(0) 3

معرفی کلی

 

سایز کپی: A3

کاربری: 3 کاره (پرینت, اسکن, کپی)

نوع چاپ: تک رنگ

سرعت کپی: 23 صفحه در دقیقه

چاپ دوروی خودکار: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
فروش تنها از طریق تماس تلفنی
بدلیل نواسانات قیمت، این محصول موقتا فقط از طریق تماس بفروش میرسد.

 

دستگاه کپی شارپ مدل 6023N

SHARP 6023N Photocopier

معرفی کلی

دستگاه کپی مدل 6023N, دستگاه کپی تولید شده توسط شرکت معروف و خوشنام SHARP میباشد که به مانند دیگر کپی های تولید شده توسط این شرکت نظیر دستگاه کپی مدل X311N , سه کاره بوده و از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. این دستگاه کپی  قادر است که علاوه بر کپی گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن ها اسکن و پرینت نیز تهیه کند. سایز کپی و اسکن در کپی شارپ مدل 6023N, در اندازه A3 میباشد و ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه به میزان 350 برگ است. در صورت افزایش حجم کار و نیاز پیدا کردن به تعداد بیشتر ورودی کاغذ به دستگاه کپی میتوانید به صورت آپشنال تعداد کاست های دستگاه را افزایش دهید و سرعت کار را بالا ببرید.

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ مدل 6023n

دستگاه کپی 6023N, از سری دستگاه های کپی سه کاره شارپ است که قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد و برای گرفتن چاپ دورو از اسناد و مدارک خود نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید و این کار توسط دستگاه خودکار انجام میگیرد. از نقاط قوت آن میتوان به تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF اشاره کرد و چنانچه بخواهید از یک سند خاص به تعداد زیاد کپی و یا اسکن بگیرید این قابلیت آپشنال شارپ مدل 6023N نیاز شما را تامین میکند. جنس بدنه این دستگاه کپی از پلاستیک مرغوب تهیه شده است و بر روی آن یک پنل کاربری با کلیدهای کنترلی متعدد تعبیه شده است و کاربری آسانی دارد, در کنار این کلیدهای کنترلی برای راحتی کار کاربران یک صفحه نمایش کوچک از نوع LCD وجود دارد.

قیمت کپی شارپ 6023N

دستگاه فتوکپی 6023n

نوع چاپ در کپی شارپ مدل 6023N, تک رنگ است و سایز کپی در آن همان گونه که ذکر کردیم A3 است. حدود 25 ثانیه طول میکشد تا دستگاه گرم شود و اولین کپی را در 6.4 ثانیه انجام میدهد . این دستگاه کپی قادر است که در هر دقیقه تعداد 23 صفحه را با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi کپی کند. ظرفیت سینی دستگاه کپی شارپ ar6023n به تعداد 350 برگ است و قادر است که تا 999 برگ را به صورت متوالی کپی کند, بزرگنمایی کپی در این دستگاه از 25 درصد تا 400 درصد متغیر است.

خرید دستگاه کپی شارپ مدل 6023n

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید دستگاه شارپ 6023N, به صورت آپشنال و اختیاری این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که در صورت افزایش حجم کاری و نیاز به استفاده از کاغذهای بیشتر برای کپی و پرینت گرفتن, بتوانید تعداد کاست های دستگاه را افزایش دهید. سایز پرینت و سایز اسکن در این دستگاه کپی همانند سایز کپی A3 است و کیفیت چاپ در آن به میزان 600*600 dpi است و میتواند در هر دقیقه 23 صفحه را چاپ کند. کپی شارپ 6023n از طریق پورت اتصال USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود و هم چنین از طریق پورت Ethernet قابلیت اتصال به شبکه را دارد. هم چنین در این دستگاه کپی این امکان به شما داده شده است تا بتوانید اسناد و مدارک خود را به طور مستقیم از روی فلش مموری اسکن کنید.

قیمت دستگاه فتوکپی شارپ 6023N

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا