تخفیف

دستگاه کپی شارپ مدل AR-7024D Sharp AR-7024D Multifunctional Photocopier

(0) 3

معرفی کلی

سایز چاپ: A3

کاربری: 3 کاره (پرینت, کپی, اسکن)

زمان تهیه اولین کپی: 6.4 ثانیه سایز A4

قابلیت چاپ دورو: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
117,000,000 تومان

دستگاه کپی شارپ مدل 7024D

Sharp AR-7024D Photocopier

معرفی کلی
گاهی اوقات برخی ابزارها انقدر در زندگی ما نقش پررنگی دارند که اهمیت آن‌ها را درک نمی کنیم. دستگاه کپی مانند کپی 7024 یکی از همین ابزارها محسوب می شود. دستگاه کپی در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند. کمپانی شارپ یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه های کپی است و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی ویژگی های دستگاه کپی شارپ مدل AR-7024D می پردازیم. تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.
خرید دستگاه کپی شارپ مدل 7024D

معرفی کمپانی Sharp

کمپانی شارپ (Sharp) یکی از معتبرترین شرکت های ژاپنی می باشد که در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا بنیان گذاشته شد. این شرکت طی سال ها به موفقیت های خیره کننده ای دست یافت و در صادرات محصولات خود به سراسر دنیا عملکرد بسیار خوبی داشته است. مسیر موفقیت این کمپانی نیز بسیار قابل توجه است. کمپانی شارپ که یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی خانگی و اداری محسوب می شود کار خودش را با تولید مداد شروع کرد. از محصولات این کمپانی می شود به مواردی مانند یخچال، تلویزیون، رادیو، موبایل و انواع لوازم اداری مانند دستگاه کپی اشاره کرد. این کمپانی سال ها است که با نمایندگی مادیران در کشور ما نیز فعالیت می کند.

انواع دستگاه های کپی

هرجایی که صحبت از اسناد و مدارک باشد پای یک دستگاه کپی نیز در میان است. دستگاه کپی در انواع مختلفی وجود دارد و هر کدام از آن‌ها ویژگی های متفاوتی دارند که در ادامه به شرح آن می پردازیم:

  • دستگاه کپی دیجیتال: این دستگاه سرعت پردازش بالایی دارد و کیفیت بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می کند.
  • دستگاه کپی آنالوگ: این دستگاه ها قدمت بیشتری نسبت به مدل قبلی دارند. قیمت دستگاه آنالوگ از دیجیتال کمتر است و کیفیت پایین تری نیز دارد.
  • دستگاه کپی تک منظوره: این دستگاه فقط کار کپی اسناد را انجام می دهد.
  • دستگاه کپی چند منظوره: این دستگاه علاوه بر کپی کردن اسناد می تواند عملیات هایی مانند اسکن و فکس را نیز انجام دهد.

دستگاه کپی رنگی و سیاه سفید: توجه داشته باشید برخی از دستگاه های کپی صرفا قابلیت چاپ رنگی و یا چاپ سیاه سفید را دارند و شما با توجه به نیاز خود باید آن‌ها را انتخاب کنید.

معرفی دستگاه کپی شارپ مدل AR-7024D

دستگاه کپی شارپ مدل 7024D یکی از برترین مدل های کمپانی شارپ است. این دستگاه کپی چند منظوره قابلیت های زیادی دارد که در جدول زیر به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

چاپ

سیاه سفید

اندازه

599x612x511  میلیمتر

وزن

29  کیلوگرم

نوع کپی

سیاه سفید

سایز

A3

سرعت

24  برگ در دقیقه

رزولوشن

600×600 dpi

تعداد کپی متوالی

999  برگ

توان زوم

25  تا 400 درصد

ظرفیت سینی کاغذ

350 برگ

چاپ دو رو

دارد

قابلیت اسکن

دارد

مدل اسکن

Flatbed

رزولوشن اسکن

600×600 dpi

فکس

ندارد

حافظه داخلی دستگاه

64  مگابایت

پورت اتصال

USB 2.0

تعداد کاست

1

کارتریج

MX-237AT

حجم کارتریج

20500 برگ

Wi-Fi

ندارد

قابلیت شبکه

ندارد

این دستگاه کپی لیزری شاید قیمت بالاتری نسبت به مدل های هم رده خودش داشته باشد اما استفاده از آن باعث کاهش هزینه های تعمیر و تعویض می شود. این دستگاه چند منظوره دارای یک صفحه لمسی می باشد که از طریق آن به تمامی تنظیمات دستگاه دسترسی دارید. توجه داشته باشید که AR-7024D دارای ADF و یا امکان تغذیه خودکار می باشد. این دستگاه امکان تنظیم حاشیه کاغذ، چرخش کاغذ و تغییر خودکار کاست را برای شما فراهم می کند. با دستگاه کپی AR-7024D شما قادر هستید اسناد را با فرمت های JPEG و PDF ذخیره کرده و با پورت USB به دستگاه های دیگر انتقال دهید. یکی از قابلیت های جذاب این دستگاه امکان ارسال اسناد ذخیره شده به ایمیل های مختلف می باشد که به راندمان کار ادارات کمک زیادی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و کارکرد AR-7024D می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه کپی شارپ مدل 7024D

خرید دستگاه کپی شارپ مدل AR-7024D

برای خرید این دستگاه کپی بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و مطمئن شوید که گارانتی نمایندگی برای شما ثبت می شود. هنگام خرید این دستگاه از پشتیبانی نمایندگی مورد نظر نیز اطمینان حاصل کنید. ارائه پشتیبانی قوی حتی پس از تکمیل خرید شما می تواند باعث جلوگیری از بروز مشکلات شود. برای کسب اطلاع از قیمت این دستگاه کپی و یا خرید آن با ما در تماس باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا