نوروز 1403 مبارک

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X201 SHARP AR-X201 Copier

(0) 3

معرفی کلی

نوع چاپ: تک رنگ

سایز کپی: حداکثر A3

ظرفیت سینی: 350 برگ

بزرگنمایی: 25 تا400 درصد

حافظه داخلی: 64 مگابایت (قابلیت ارتقاء تا192 مگابایت)

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

دستگاه کپی شارپ مدل X201

SHARP X201 Copier

معرفی کلی

دستگاه کپی شارپ مدل X201 ازلحاظ رتبه بندی در میان مدل های دیگر تولیدی شرکت sharp به مانند دستگاه کپی x202 در رده میانی دستگاه های فتوکپی  شرکت  قرار دارد, که البته  با توجه به مجهز شدن دستگاه به اسکنر میتوان آنرا در رده  پرینترهای  چندکاره  قرار داد. با این وجود قابلیت پرینت  و اسکن در سایز A3  که ویژگی بسیار مناسبی  برای محیط های اداری و دفاتر فنی میباشد ارزش دو چندانی به مدل کپی  شارپ مدل X201 داده است.

خرید دستگاه کپی شارپ مدل X201

هم چنین دستگاه کپی مدلX201 سازگاری خوبی با سیستم عامل های Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 که باعث راحتی کار کاربران با دستگاه کپی  شارپ  مدل X201  میشود. از نکات قابل ذکر دیگر برای فتوکپی X201 این است  که ظرفیت سینی کاغذ آن قابلیت ارتقاء تا 1850 برگ را دارا میباشد و این در صورتی است که ظرفیت اولیه برای سینی کاغذ  شارپ X201 دقیقا 350 برگ میباشد.

ازلحاظ طراحی ظاهری و ساخت دستگاه, کپی شارپ x201  تفاوت چندانی با دیگرمدل های هم رده شرکت شارپ نداشته و مانند سایر تولیدات  کیفیت و ظرافت همیشگی در طراحی کلیدها و به کاربردن مواد اولیه درجه یک درساخت دستگاه مقبولیت همیشگی خود را نزد کاربران و استفاده کنندگان از محصولات شارپ را حفظ کرده است.

قیمت دستگاه کپی X201 شارپ

دستگاه کپی شارپ X201

همانطور که در توضیحات بالا برای کپی  شارپ x201 ذکر کردیم با توجه به ابعاد 511 × 599 × 612  میلیمتری و ظرفیت سینی کاغذ تا 1850 برگ و هم چنین قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ شرکت شارپ این مدل را برای محیط های کاری با حجم کاری متوسط به بالا طراحی و تولید کرده است . محیط های کاری همچون شرکت های اتشاراتی, مراکز دولتی و خدماتی, مراکز آموزشی با جمعیت زیاد همانند دانشگاه ها و موسسات علمی-آموزشی که نیاز دارند تا با یک دستگاه نسبتا بزرگ حجم بالایی از کپی را درطول فعالیت روزانه خود انجام دهند.

بد نیست بدانید که شرکت شارپ درنظرسنجی که از مشتریان خود درمورد کپی مدل x201 انجام داده است نظرات مشتریان درمورد کیفیت چاپ دستگاه و سرعت چاپ دستگاه رضایت بخش اعلام شده و نظرمشتریان درمورد کیفیت ساخت و ارزش دستگاه دربرابرقیمت پرداختی برای آن مطلوب گزارش شده است.

 

تجهیزات جانبی (اختیاری): AR-NB7 برای شبکه

زبان چاپگر شارپ با فشرده‌سازی (SPLC)

دارای قابلیت Network Twain میباشد

در کنار سایر مشخصاتی که برای دستگاه کپی مدل x201  ذکر کردیم باید بدانید که راحتی کار با پنل کاربری دستگاه, کیفیت مطلوب جنس و رنگ کلیدهای پنل , تهویه هوای مناسب دستگاه, رزولوشن چاپ دستگاه که معادل 600*dpi600 میباشد به همراه سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه وهم چنین رزولوشن اسکن دستگاه که به 600dpi نیزمیرسد میتواند انتخاب مناسبی برای شما مشتری عزیز باشد. با خریدن دستگاه کپی sharp x201 اطمینان داشته باشید که لذت یک خرید واقعی ومقرون به صرفه را تجربه خواهید. 

در پایان برای راهنمایی هرچه بهتر و بیشتر شما مشتری گرامی برای خرید  توصیه میکنیم که یک نظر اجمالی نیز به محصول مشابه دستگاه کپی  مدل X201 که   دستگاه  کپی  شارپ  مدل AR-X202 میباشد و از محصولات تولیدی شرکت شارپ میباشد نیز داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا