تخفیف

دیتا ویدئو پروژکتور یونیک مدل UC40 Plus Unic UC40 Plus Data Video Projector

(0) 3

معرفی کلی

وضوح تصویر: 800x600 | SVGA

شدت روشنایی: 1200 لومن

پورت HDMI: دارد

USB: دارد

کنتراست: 800:1

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
2806
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

ویدئو پروژکتور یونیک مدل UC40 Plus

Unic UC40 Plus Video Projector

معرفی کلی

ویدئو پروژکتور مدل UC40, محصول تولیدی برند UNIC میباشد که بیشتر برای مصارف خانگی و شخصی طراحی و تولید شده است, هر چند که میتوان از آن در محیط های اداری, تجاری و مدارس نیز استفاده کرد. محل اتصال این پروژکتور بر روی زمین است و تنظیمات زوم آن به صورت دستی است.  طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور UC40, که از نوع LED است در حدود 20000 ساعت میباشد. کنتراست پخش این پروژکتور به میزان 800:1 و شدت روشنایی ان نیز به میزان 1200 لومن است که به نسبت هزینه ای که برای خرید پروژکتور مدل UC40 میکنید قابل قبول است.

قیمت ویدئو پروژکتور مدل UC40

سایز نمایشگر ویدئو پروژکتور UC40, از 36 تا 136 اینچ متغیر است و فاصله آن تا پرده نمایش بین 1.2 تا 3.8 متر قابل تنظیم است. این پروژکتور دارای یک بلندگوی 2 واتی است و قابلیت پخش مستقیم اسناد, فایل صدا و فیلم را دارد و مصرف برق آن نیز 55 وات است. خروجی USB تعبیه شده در پشت دستگاه به کاربران خود امکان شارژ موبایل و دستگاه های مشابه را میدهد, همانند ویدئو پروژکتور مدل T200 که مشخصات و امکانات آن را میتوانید در سایت خانه پرینتر مشاهده فرمایید.

پروژکتور uc40

قیمت ویدئو پروژکتور مدل UC40 UNIC

از نقاط قوت ویدئو پروژکتور UC40 میتوان به اتصالات متعدد آن اشاره کرد که به کاربران خود میدهد, در پشت این دستگاه همان طور که در تصویر بالا مشهاده میکنید یک پورت HDMI, یک پورت VGA, یک ورودی AV و هم چنین ورودی های USB و ورودی کارت حافظه SD تعبیه شده است که امکانات اتصالی متعددی را برای اتصال به سایر دستگاه های جانبی فراهم میکند. البته در نظر داشته باشید که کیفیت و وضوح تصویری که بر روی پرده مشاهده میکنید علاوه بر نوع پروژکتور مورد استفده به کیفیت و جنس پرده نمایش هم بستگی دارد.

قیمت ویدئو پروژکتور UC40 یونیک

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا