نوروز 1403 مبارک

اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 120 Canon CanoScan LiDE 120 Scanner

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی اسکن: CIS

سرعت اسکن رنگی: 16.7 ثانیه برای هر برگ

سرعت اسکن سیاه و سفید: 5.6 ثانیه برای هر برگ

ورودی اسکن: A4

قابلیت اسکن دورو: ندارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

اسکنر کانن مدل  LiDE 120

Canon LiDE 120 Scanner 

معرفی کلی

خانه پرینتر نمایندگی فروش دستگاه اسکنر کانن مدل لاید 120 را بر عهده گرفته است. اسکنر مدل لاید 120 با گارانتی یک ساله شرکتی در خانه پرینتر به فروش میرسد, این نشانه اصل بودن کالا و تضمین اصل بودن قطعات آن از جمله گوشی داخل کارتن است. حال اگر اگر قصد خرید این اسکنر را دارید نقد و برسی شرکت خانه پرینتر را دنبال کنید. 

خرید اسکنر کانن مدل لاید 120امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی روزمره انسان ها به خوبی پیدا کرده اند, یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر, اسکنر ها هستند. که در زندگی انسان نقشه به سزاری ایفا می کنند. در این بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها کانن است, این شرکت بزرگ محصولی با نام اسکنر لاید 120 بازار عرضه داشته که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

اسکنر لاید 120

ابعاد: 40 × 370 × 250 میلی‌متر

 وزن: 1.6 کیلوگرم

سایز اسکن: A4

نوع اسکن :رنگی و سیاه و سفید

پورت: USB 2.0

با گارانتی شرکتی

قیمت اسکنر کانن مدل لاید 120

اگر به دنبال یک اسکنر مطلوب برای مصرف خانگی و یا دفتر کار کوچک میخواهید بدون شک اولین انتخابی که میتوانید داشته باشید اسکنر مدل لاید 120 است. اسکنری کاملا سبک, کارآمد و مرقون به صرفه. ابعاد اسکنر lide120 به شما این امکان را میدهد تا آن را با کوله پشتی به راحتی جابجا کنید . اسکنر کانن لاید 120 اسکنری بسیار مرقون به صرفه در مصرف برق است.

شرکت کانن خرید اسکنر کانن لاید 120 را به شما توصیه میکند چرا که توانسته است نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند, اما اگر در خرید لاید 120 هنوز مردد هستید بد نیست نظری هر چند کوتاه به دیگر محصول تولیدی شرکت کانن که اسکنر کانن مدل لاید 220 میباشد و فروش نسبتا بالایی را هم داشته است, داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا