نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل I-SENSYS MF231 Canon i-Sensys MF231 Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : تک رنگ

کاربری : 3 کاره ( پرینت , اسکن , کپی )

سایز چاپ : A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری چندکاره کانن مدل I-SENSYS MF231

Canon i-SENSYS MF231 Printer Multifunction Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل mf 231 محصول تولیدی شرکت کانن میباشد که از لحاظ رتبه بندی در رده پرینتر های چند کاره قرار میگیرد. پرینترهای چند کاره همانطور که از نامشان پیداست قادر هستند که چند کار را برای کاربر در قالب یک دستگاه انجام دهند . پرینتر مدل mf231 قادر است که از اسناد و مدارک شما کپی بگیرد , اسکن مدارک شما را بگیرد و پرینتی با کیفتی قابل قبول از مدارک شما ارائه دهد .

قیمت پرینتر کانن مدل mf231

تکنولولژی چاپ در کانن مدل mf231 لیزری میباشد که با کیفتی برابر با 600 پیکسل و سرعت چاپ 23 برگ در دقیقه بهترین انتخاب برای پرینت گرفتن از اسناد ومدارک شماست . ظرفیت سینی کاغذ در چاپگر کانن مدل mf231 برابر با 250 برگ میباشد که بسیار گزینه مناسبی برای محیط های اداری کوچک و البته کاربران خانگی با حجم کاری بالا میباشد . البته قابل ذکر است که برای چاپ کردن اسناد تصویری و عکس بهتر است که سراغ پرینترهای جوهر افشان کانن نظیر پرینتر جوهر افشان کانن مدل G2410 بروید .

خرید پرینتر کانن مدل MF231

ابعاد پرینتر 231 کانن تقریبا 312 × 371 × 390 میلی‌متر میباشد که همان گونه که در بالا ذکر کردیم مناسب محیط های کوچک اداری و خانگی میباشد.

کانن همانند سایر محصولات تولیدی خود تلاش کرده تا هم زیبایی طراحی و هم مرغوبیت مواد به کار رفته در ساخت پرینتر MF231 را حفظ کند , کلید های پنل با آنکه تعدد دارند اما بعد از مدتی کار کردن با آن راحت میشود و با توجه به مرغوبیت جنس کلیدهای به کار رفته در پنل لذت کاربری فوق العاده ای را نصیب خریداران میکند .

پرینتر کانن MF231 اسکن و کپی از مدارک را برای خریداران خود انجام میدهد , کیفیت اسکن بسیار مطلوب گزارش شده چرا که رزولوشن آن در حالت اپتیکال dpi 600*600  و در حالت دیجیتال کیفیت آن dpi9600*9600 میباشد.

قیمت پرینتر لیزری کانن مدل mf231

خصوصیات پرینتر لیزری کانن مدل mf231

قابلیت toner saver mode برای صرفه جویی در تونر مصرفی

سرعت اسکن 3 تا 4 ثانیه ای

قابلیت فکس ندارد

اتصال وای فای ندارد

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی توصیه میکنیم که نظری اجمالی به دیگر محصول تولیدی شرکت کانن که از لحاظ کاربردی شبیه مدل mf231 است نیز بیاندازید محصولی مانند پرینتر لیزری کانن مدل mf 237w که از محصولات پر فروش خانه پرینتر میباشد .

 

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا