تخفیف

مادربرد ایسوس مدل TUF Gaming B550-Plus ASUS TUF Gaming B550-Plus Motherboard

(0) 3

معرفی کلی

 

چیپست: AMD B550

کل حافظه رم: 128 گیگابایت

نوع رم: DDR4

کانکتور M.2: دو عدد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

مادربرد ایسوس مدل TUF Gaming B550

ASUS TUF Gaming B550 Motherboard

معرفی کلی
 
مادربرد ایسوس مدل Gaming B550, توسط برند مطرح و خوشنام Asus با قظعات سخت افزاری بروز, مهندسی و طراحی شده است که با استفاده از نسل سوم پردازنده های AMD Ryzen عملکرد بینظیر و قدرتمندی را در اجرای بازی ها ارائه میدهد. مادربرد b550 با استفاده از دو اسلات M.2 و همچنین آخرین نسخه PCIe 4.0 انعطاف پذیری بالایی را در انجام دستورات و پردازش داده ها به دست میدهد. با استفاده از تکنولوژی VRM heatsink و M.2 Heatsink میزان حرارت ایجاد شده حین کار را به حداقل ممکن میرساند.
این مادربرد از جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدست و USB و بلوتوث پشتیبانی میکند. نرم افزار اختصاصی AI که بر روی مادربردهای ایسوس پیاده شده شده است باعث حذف صدای صفحه کلید و کلیک ماوس میشود. به صورت آن برد یک سیستم شبکه 2.5G بر روی مادربرد ایسوس B550 قرار داده شده است که سرعت انتقال فایل ها را سریعتر و کمترین تاخیر را در اجرای بازی ها خواهد داشت و هم چنین میتوانید بیشترین وضوح و کیفیت را در نمایش فیلم ها از آن دریافت کنید.
 
قیمت مادربرد b550
 
به راحتی میتوانید بایوس این مادربرد را آپدیت و بروزرسانی نمایید. فقط کافیست فایل بایوس را بر روی یک USB ریخته و آن را به درگاه USB BIOS FlashBack متصل نمایید و دکمه بروزرسانی را فشار دهید. نحوه طراحی مادربرد بی 550 به گونه ایی است که با اکثر قطعات جانبی کامپیوترها نظیر کیت های حافظه, فن ها و منابع تغذیه سازگاری بالایی را دارد. حداکثر حافظه رم آن 128 گیگابایت است که فناوری ساخت آن DDR4 میباشد. فرم فاکتور آن ATX است.
مادربرد TUF B550 با داشتن امکانات متعدد و سیستم بروز خنک سازی آن, عملکرد نسبتا خوب و پایداری را در انجام بازی های سنگین به لطف پردازنده های نسل 3 رایزن به کاربران خود ارائه میدهد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا