نوروز 1403 مبارک

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Blue WD10EZEX ظرفیت 1 ترابایت Western Digital Blue WD10EZEX Internal Hard Drive 1TB

(0) 3

معرفی کلی

ظرفیت : 1 ترابایت

سایز هد : 3.5 اینچ

بافر : 64 مگابایت

وزن : 440 گرم

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Blue WD10EZEX ظرفیت 1 ترابایت

Western Digital Blue WD10EZEX Internal Hard Drive - 1TB 

معرفی کلی

«وسترن دیجیتال» (Western Digital) شرکتی مطرح در تولید دستگا‌ه‌های ذخیره‌سازی و «هارددیسک‌» (HDD) است. عملکرد با ثبات و اطمینان خاطر در استفاده روزانه (مخصوص مصرف خانگی) این نسل از هارددیسک‌های وسترن دیجیتال، در ظرفیت‌‌‌های 250 گیگابایت تا 6 ترابایت موجود هستند.فضای کش هارد دیسک مدل wd10ezex در حدود 16 مگابایت است. نسل آبی این هارد برای ذخیره‌سازی تمامی اطلاعات مانند موزیک،ویدئو،عکس و... مورداستفاده قرار می‌گیرد.

هارد دیسکهای نسل جدید Westren Digital سریع‌تر و نرخ پردازش بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارا می باشند. در بحث کارایی مشخص است که هارد های SSD عملکرد بهتری دارند و در کل با این که تکنولوژی SATA 3 به پای هاردهای SSD نمی رسد،اما هارد های HDD نیز عملکرد خوبی دارند و برای کارهای معمولی انتخاب مناسبی می باشند.

خرید هارددیسک وسترن wd10

هارد دیسک وسترن wd10ezex با در نظر گرفتن عواملی مانند قیمت، عملکرد و ظرفیت آن،انتخاب بسیار خوب و به صرفه ای برای کاربران می باشد. ظرفیت 1 ترابایتی آن نیز می تواند جوابگوی نیازهای کاربران خانگی باشد.

-یک ترابایت ظرفیت ذخیره سازی -تکنولوژی Data lifeguard برای حفاظت از داده ها در هارد دیسک -استفاده از رابط ارتباطی پر سرعت SATA 3 با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه -دارای 64 مگابایت حافظه نهان (Cache) و سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه -تکنولوژی No Touch برای جلوگیری از تماس هد با صفحات ضبط کننده اطلاعات -ابزار Ultra Cool and quiet در جهت کم سر و صدا تر شدن و خنک کنندگی بیشتر در هارد.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا