تخفیف

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD40PURZ ظرفیت 4 ترابایت Western Digital Purple WD40PURZ Internal Hard Disk 4TB

(0) 3

معرفی کلی

ظرفیت: 4 ترابایت

نوع رابط: SATA 3.0

سایز هد: 3.5 اینچ

سرعت چرخش: 5400 دور در دقیقه

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD40PURZ

Western Digital Purple WD40PURZ Internal Hard Disk

معرفی کلی
 
هارد دیسک اینترنال مدل wd40purz, هارددیسک تولید شده توسط شرکت معروف western digital است که به مانند هارد اینترنال wd40ezrz توانایی ذخیره سازی 4 ترابایت اطلاعات را در خود دارد. این هارددیسک از خانواده بنفش purple وسترن است که برای استفاده در سیستم های حفاظتی که نیاز به ذخیره سازی بی وقفه اطلاعات دارند, مورد استفاده قرار میگیرد. هر رنگ از هارد دیسک های وسترن کاربری متفاوتی را دارند. وسترن wd40purz به میزان 64 مگابایت حافظه کش یا بافر دارد و احتمال از بین رفت اطلاعات را هنگام ذخیره سازی به صفر میرساند.
هارد اینترنال wd40purz میتواند خروجی 64 دوربین نظارتی را در خود ذخیره سازی کند و فرم فاکتور آن به گونه ای قالب بندی و ساخته شده است که سایز هد 3.5 اینچی را برای آن در نظر گرفته اند. سرعت چرخش پلاترهای آن به میزان 5400 دور دقیقه است و از رابط SATA3.0 برای اتصال بهره میبرد که در بهترین کارکرد خود میتواند به سرعت 6 گیگابیت در ثانیه در انتقال داده ها عملکرد بالایی را داشته باشد. هارد دیسک wd40purz به گونه ای بهینه سازی شده است که قابلیت پشتیبانی از میزان بار کاری تا 180 ترابایت در سال را داشته باشد.
 
قیمت هارد wd40purz
 
هارد وسترن wd40purz برای پخش تصاویر ضبط شده از دوربین های نظارتی از تکنولوژی AllFrame 4KTM بهره میبرد که توانایی پخش بدون وقفه و بدون افت فریم را به دست میدهد, پخش HDD تصاویر نیز از قابلیت های این فن آوری میباشد. هارد دیسک نظارتی wd40purz برای سیستم های امنیتی نظارتی طراحی شده اند و قابلیت کار در دماهای بالا را دارند و همیشه روشن و آماده به کار هستند و خیالتان را از بابت ذخیره تصاویر به صورت پیوسته و بدون قطعی راحت میکند. به هنگام نوشتن اطلاعات و چرخش درایو صدای بسیار پایینی را دارد و با اکثر DVR ها سازگاری دارد.
 
قیمت وسترن wd40purz
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا