تخفیف

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD60PURZ ظرفیت 6 ترابایت Western Digital Purple WD60PURZ Internal Hard Disk 6TB

(0) 3

معرفی کلی

سرعت انتقال داده: 175 مگابایت بر ثانیه

ظرفیت: 4 ترابایت

سرعت چرخش: 5400 دور در دقیقه

سایز هد: 3.5 اینچ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

هارددیسک اینترنال وسترن Purple WD60PURZ ظرفیت 6 ترابایت

Western Digital Purple WD60PURZ Hard Disk 6TB

معرفی کلی
 
هارد دیسک اینترنال وسترن wd60purz, هارددیسک تولیدی کمپانی معروف western digital میباشد که به مانند هارد دیسک wd40purz به منظور ضبط و ذخیره سازی تصاویر دوربین های نظارتی به صورت 24 ساعته و بدون وقفه, طراحی و ساخته شده است. تکنولوژی AllFrame به کار رفته در این هارد دیسک باعث میشود که پخش تصاویر ضبط شده بدون افت کیفیت و به صورت پیوسته باشد. هارد دیسک wd40purz توانایی اتصال به حداکثر 64 دوربین HD را دارد و همواره روشن است که حین کار 24 ساعته, گرمای زیادی را تولید نمیکند و استفاده از یک فن خنک کننده ساده برای کم کردن درجه حرارت کفایت میکند.
این هارد درایو به منظور استفاده در سیستم های نظارتی بهینه شده است و با اکثر تراشه ها سازگاری دارد و قابلیت ارتقاء و پشتیبانی از دوربین های بیشتری را در آینده دارد. ظرفیت حافظه آن به میزان 6 ترابایت است و از یک درگاه USB2.0 پشتیبانی میکند. سرعت چرخش هارد اینترنال wd60purz به میزان 5400 دور در دقیقه است. سایز هد آن 3.5 اینچ است و قدرت انتقال داده آن به میزان 175 مگابایت بر ثانیه است.
 
قیمت هارددیسک wd60purz
 
در هارد نظارتی wd60purz به مانند دیگر هاردهای نظارتی عمده فعالیت آن مربوط به نوشتن و ضبط اطلاعات میباشد. این هارد درایو در مقایسه با سایر هاردها به هنگام کار وچرخش دیسک صدای کمی را تولید میکند و با اکثر DVR های هم خانواده خود سازگاری دارد. از رابط اتصالی SATA 6.0 Gb/s استفاده میکند و سالانه تا 180 ترابایت قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا