تخفیف

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD100PURZ ظرفیت 10 ترابایت Western Digital Purple WD100PURZ Internal Hard Disk 10TB

(0) 3

معرفی کلی

حافظه پنهان (Cache): 256 مگابایت

ظرفیت: 10 ترابایت

سرعت چرخش: 5400 دور در دقیقه

سایز هد: 3.5 اینچ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

هارددیسک اینترنال وسترن Purple WD100PURZ ظرفیت 10 ترابایت

Western Purple WD100PURZ Internal Hard Disk 10TB

معرفی کلی

هارد دیسک اینترنال وسترن wd100purz, در دسته هاردهای بنفش شرکت Western Digital قرار میگیرد و به مانند هارد wd80purz به منظور استفاده در سیستم های نظارتی و امنیتی ساخته شده است و به صورت 24 ساعته اقدام به ثبت و ضبط تصاویر میکند. تکنولوژی AllFrame به کار رفته در ساخت این هارد دیسک باعث میشود که ضبط تصاویر با کیفیت عالی و بدون افت فریم صورت گیرد و به هنگام پخش آن ها بدون بریدگی و با کیفیت قابل قبولی اقدام به بازبینی تصاویر نمایید.

قیمت هارد 10 ترابایت wd100purz


ظرفیت هارد نظارتی wd100purz به میزان 10 ترابایت است و از یک حافظه کش 256 مگابایتی بهره میبرد که احتمال از دست رفتن اطلاعات را هنگام ضبط تصاویر به حداقل ممکن میرساند. توان کاری سالانه آن بالغ بر ضبط 180 ترابایت اطلاعات عنوان شده است و با اکثر dvr ها و nvr ها سازگاری دارد. با استفاده از تکنولوژی IntelliSeek مصرف برق آن به حداقل ممکن میرسد و بنابراین تولید صدا و حرارت کم تری را در حین چرخش و کار کردن را تولید میکند. پلاترهای هارددیسک نظارتی wd100purz در هر دقیقه 5400 چرخش را جهت ضبط تصاویر و نوشتن اطلاعات انجام میدهند.
درایوهای هارد وسترن 10 ترابایت با استفاده از 8 دیسک سخت برای پشتیبانی از حداکثر 64 دوربین نظارتی طراحی و ساخته شده اند که باعث بهبود و ارتقاء سیستم امنیتی و نظارتی شما چه در محل کار و چه در منزل, میشود.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا