نوروز 1403 مبارک

هارد 8 ترابایت دوربین مداربسته وسترن دیجیتال WD80PURZ Western Digital Purple WD80PURZ Internal Hard Disk 8TB

(0) 3

معرفی کلی

نوع هارددیسک: اینترنال HDD

ظرفیت: 8 ترابایت

نوع رابط: SATA 3.0

سرعت چرخش: 5400 دور در دقیقه

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

هارد 8 ترابایت وسترن دیجیتال WD80PURZ

Western Digital WD80PURZ Internal Hard Disk 8TB

معرفی کلی

هارد 8 ترابایت وسترن wd80purz, هارد دیسک تولیدی شرکت Western Digital میباشد که به مانند هارد wd60purz به طور ویژه و خاص برای سیستم های امنیتی و نظارتی طراحی و ساخته شده است. کار بدون وقفه و 24 ساعته با تولید کم ترین نویز هنگام چرخش هارد و حداقل دمای ممکن حین کار, از ویژگی های قابل ذکر در هارد نظارتی wd80purz میباشد. استفاده از تکنولوژی AllFrame در این هارد باعث شده است که به هنگام پخش تصاویر ضبط شده کم ترین افت فریم روی دهد و تصویری بسیار واضح و با کیفیت را به دست میدهد.
هارد 8 ترابایت wd80purz با بیشتر dvr ها و nvr های موجود سازگاری دارد و توان کاری سالیانه که برای آن عنوان شه است به میزان 180 ترابات, عنوان شده است. کار اصلی در هاردهای نظارتی نوشتن اطلاعات است که سرعتی معادل با 6 گیگابیت بر ثانیه را دارد. حداکثر از 64 دوربین نظارتی پشتیبانی میکند و میتواند به صورت هم زمان خروجی 64 دوربین را ذخیره نماید که باعث بالا رفتن قدرت سیستم امنیتی شما میشود.

خرید هارد نظارتی wd80purz

ظرفیت هارد wd80purz به میزان 8 ترابایت میباشد و از یک حافظه کش 128 مگابایتی بهره میبرد و امکان از دست رفتن الاعات را به کم ترین مقدار ممکن میرساند. تکنولوژی IntelliSeek به کار رفته در این هارددیسک, مصرف پایین برق و هم چنین کاهش دمای هارد حین کار و کاهش سر و صدای آن, منجر میشود. هارد وسترن wd80purz به هنگام کار کردن سرعت چرخش پلاترهای آن به میزان 5400 دور دقیقه است. به راحتی میتوانید با نصب نرم افزارهای موجود و سازگار با نوع سیستم عامل خود از داده های هارد بک آپ تهیه نمایید.
برای اتصال از رابط کاربری SATA 6 بهره میبرد و فرم فاکتور ساخت آن 3.5 اینچی است که برای نصب به و راه اندازی به این میزان فضا نیاز دارد.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا