تخفیف

ویدئو پروژکتور مدل T200 Projector Hd Video T200 Mini

(5) 5

معرفی کلی

وضوح تصویر: 640x360 | nHD

پورت HDMI: دارد

شدت روشنایی: 68 لومن

USB: دارد

پورت VGA: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

ویدیو پروژکتور مدل T200

Projector Video T200 Mini

معرفی کلی

ویدئو پروژکتور مدل T200, از سری ویدیو پروژکتورهای قابل حمل میباشد که با توجه به ابعاد و وزن آن میتوان گفت که یک ویدیو پروژکتور جیبی است. البته نباید انتظار زیادی از لحاظ کیفیت و وضوح تصویر از این پروژکتور داشت. پروژکتور T200 را میتوانید بر روی سقف و دیوار نصب کنید, لنز آن از نوع LED است و نسبت کانونی آن 1 است. طول عمر لامپ این پروژکتور که از نوع LED میباشد در حدود 30000 ساعت است که برای این دسته از پروژکتورها رقمی قابل قبول است. وضوح تصویر در ویدئو پروژکتور T200 به میزان 640x360|nHD است و کنتراستی برابر با 500:1 دارد.

خرید ویدئو پروژکتور T200

میزان خروجی نور یا به عبارتی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور T200 به مقدار 68 لومن است و هر چند این مقدار در مقابل سایر ویدئو پروژکتورهای قدرتمند ناچیز است, اما برای یک پروژکتور در این ابعاد, قابل توجه است. شما میتوانید زاویه تصویر این پروژکتور را از 5 درجه تا 35 درجه تنظیم کنید. پروژکتور مدل T200 قابلیت پخش مستقیم اسناد, فیل صدا و فیلم را دارد و به بلنگویی از نوع 2W مجهز شده است و به میزان 18 وات مصرف برق دارد. این پروژکتور ورودی میکروفن و شبکه را ندارد اما میتوانید آن را از طریق پورت USB و HDMI به گوشی موبایل یا لب تاب وصل کنید.

پروژکتور T200

قیمت ویدئو پروژکتور مدل T200

اگر برای خرید یک ویدئو پروژکتور هنوز هم نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارید به شما توصیه میکنیم که نظری هر چند کوتاه داشته باشید به دیگر ویدئو پروژکتور موجود در سایت که ویدیو پروژکتور مدل UC40 UNIC , میباشد چرا که از لحاظ امکاناتی که به کاربر خود میدهد قیمت مناسبی را نیز داراست.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا