تخفیف

ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل ViewSonic PA503X ViewSonic PA503X DLP Projector

(0) 3

معرفی کلی

 

شدت روشنایی: 3600 انسی لومن

تکنولوژی ساخت: DLP

عمر لامپ: 15000 ساعت

درگاه های اتصال: AUDIO-HDMI-VGA

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PA503X

ViewSonic PA503X Projector

معرفی کلی
 
ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503X, محصول تولیدی شرکت ViewSonic میباشد که به مانند پروژکتور مدل X41 شرکت اپسون از شدت روشنایی معادل با 3600 انسی لومن برخوردار است. این پروژکتور طراحی زیبا و جمع و جوری دارد و با وزن تقریبا 2 کیلوگرمی که دارد, به راحتی قابل جا به جایی و نصب در مکان های مختلف من جمله سالن های کنفرانس, مکان های آموزشی میباشد. البته میتوانید از پروژکتور PA503x به عنوان یک سیمای خانگی در مصارف شخصی نیز از آن استفاده نمایید.
با توجه به شدت روشنایی 3600 انسی لومن در نظر گرفته شده برای این پروژکتور, به راحتی میتوان از آن در مکان های با نور طبیعی روز هم استفاده کرد. کیفیت تصویر پخش شده بر روی پرده نمایش به میزان 1024*768 xga است و از نسبت کنتراست تصویری به میزان 1 به 22000 بهره میبرد که تصاویری با وضوح بالا و ذکر جزئیات به نمایش میگذارد. بکار گیری تکنولوژی super color در ساخت ویدئو پروژکتور pa503x طیف وسیعی از رنگ ها با درجه کیفی بالا را به دست میدهد.
 
قیمت پروژکتور pa503x
 

ویدئو پروژکتور pa503x

تکنولوژی ساخت لنز در پروژکتور 503x از نوع DLP است که در اکثر پروژکتورهای پرفروش بازار از این تکنولوژی استفاده میشود و استفاده از میکرو آینه های متعدد در آن باعث افزایش کیفیت تصاویر شود و مرور زمان باعث افت کیفیت تصاویر نخواهد شد و تنها کافیست که اقدام به تعویض لامپ پروژکتور نمایید. طول عمر لامپ این پروژکتور در حالت اقتصادی 15000 ساعت عنوان شده است که در بین هم رده های خود زمان مناسبی میباشد.
با استفاده از ویژگی blank timer که بیشتر مناسب برای مکان های آموزشی میباشد, در صورت لزوم میتوان پرده نمایش راسیاه کرد تا ارائه دهنده بتواند توجهات حضار در جلسه را به خود معطوف کند. علاوه بر آن استفاده از تایمر خاموشی خودکار باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر لامپ پروژکتور میشود چرا که در صورت روشن ماندن و بدون استفاده ماندن آن, پروژکتور pa503x به صورت خودکار خاموش میشود.
 
خرید پروژکتور pa503x
 
فاصله مناسب ویدئو پروژکتور pa503x تا پرده نمایش بسته به نوع پرده از 4.6 متر تا 7.1 متر متغیر میباشد. با وجود درگاه ارتباطی HDMI که در پشت دستگاه تعبیه شده است میتوان پروژکتور را به لپ تاپ و سایر پخش کننده های رسانه ایی دیگر متصل کرد و به تماشای تصاویر سه بعدی پرداخت. وجود درگاه های ورودی و خروجی صدا و VGA و USB بر کارایی آن افزوده است. یک اسپیکر 2 واتی تعبیه شده در داخل پروژکتور تا حدودی شما را از خرید یک اسپیکر جداگانه بی نیاز میکند.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا