تخفیف

ویدئو پروژکتور یونیک مدل UC46 Unic UC46 projector

(0) 3

معرفی کلی

شدت روشنایی: 1200 لومن

پورت HDMI: دارد

USB: دارد

Wifi: دارد

سایز نمایشگر: 40 تا 140 اینچ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
2807
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

ویدئو پروژکتور یونیک UC46

Unic UC46 projector

معرفی کلی

پروژکتور مدل UC46, محصول برند UNIC میباشد که برای مصارف خانگی بسیار مناسب میباشد و از لحاظ جنس بدنه و کیفیت ساخت مرغوبیت قابل قبولی دارد. این پروژکتور با برق کار میکند و از نقاط ضعف آن نداشتن باطری و نداشتن امکان زوم برای لنز آن است. پروژکتور UC46, قابلیت اتصال بر روی زمین را دارد و طول عمر لامپ آن که از نوع LED است در حدود 10000 ساعت میباشد که نسبت به هزینه پرداختی برای آن زمان مناسبی میباشد. میزان شدت روشنایی پروژکتور 1200 لومن است که در فضای تاریک اتاق پخش تصویری با کنتراست 800:1 را به کاربر خود میدهد.

خرید پروژکتور مدل UC46

ویدیو پروژکتور uc46

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید ویدئو پروژکتور UC46, امکانات اتصالی مناسبی را به کاربران خود میدهد. این پروژکتور پورت اتصال HDMI دارد که که از طریق آن میتوان دستگاه را به لب تاب و کامپیوتر و ... وصل کرد. پورت اتصال USB شما را قادر میسازد که پروژکتور یونیک UC46 را به گوشی یا تبلت هوشمند خود وصل کنید و هم چنین تصاویر بر روی فلش خود را بر روی پرده مشاهده کنید. البته اگر به کابل دسترسی ندارید میتوانید از طریق اتصال بیسیم یا همان WiFi تصاویر خود را به پروژکتور ارسال کنید.

قیمت ویدیو پروژکتور مدل UC46

سایز نمایشگر ویدئو پروژکتور یونیک UC46 , بین 40 تا 140 اینچ است با رزولوشنی برابر با 600*800 پیکسل و فاصله آن تا پرده نمایش بین 1 تا 3 متر است و نسبت تصویر آن 4:3 است اما قابلیت تصحیح زاویه تصویر را ندارد. ویدیو پروژکتور UC46 , قابلیت پخش مستقیم اسناد, فایل صدا و فیلم را دارد و مصرف برق آن معادل 75 وات است. در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی توصیه میکنیم که نظری هر چند اجمالی به پروژکتور ایسوس مدل E1Z که پروژکتوری جیبی و قابل حمل میباشد, داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا