ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 Epson EB-X05 Video Projector

(0) 3

معرفی کلی

وضوح تصویر: 1024*768 | XGA

پورت HDMI: دارد

شدت روشنایی: 3300 لومن

USB: دارد

Wifi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

ویدئو پروژکتور اپسون مدل X05

Epson X05 Video Projector

معرفی کلی

 پروژکتور اپسون مدل X05, یکی دیگر از پروژکتورهای تولیدی شرکت EPSON میباشد که از لحاظ طراحی و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه به مانند سایر پروژکتورهای این شرکت نظیر پروژکتور مدل EB X04 , از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این ویدیو پروژکتور از نوع 3LCD میباشد که تصویری واضح و روشن با وضوح 1024* 768 | XGA را برای پخش فیلم و تصاویر در سالن های کنفرانس و کلاس های آموزشی به کاربران خود ارائه میدهد. لامپ پروژکتور مدل X05 از نوع UHE است و تا 6000 ساعت عمر میکند. از این پروژکتور میتوان در کلاس های در در مدارس و هم جنین اتاق های کنفرانس در ادارت استفاده کرد, برای سالن ها و محیط های بزرگتر بهتر است که از یک پروژکتور با شدت روشنایی بالای 4000 لومن استفاده کنید.

قیمت پروژکتور اپسون مدل X05

پروژکتور X05

سایز نمایشگر پروژکتور اپسون X05 , از 30 تا 300 اینچ قابل تنظیم است و رزولوشنی معادل 1024*768 پیکسل را داراست. این پروژکتور دارای یک بلند گوی داخلی 2 واتی است و مصرف برقی برابر با 282 وات را دارد و از برق 220 ولتی شهری تغذیه میکند. از نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون  X05 میتوان به عدم نمایش سه بعدی تصاویر اشاره کرد, هم چنین نسبت تصاویر در این پروژکتور 4 : 3 است با کنتراست پخشی معادل 15000 : 1که انتظار تفکیک و تشخیص رنگ چندانی را نباید از آن داشت. فاصله پروژکتور تا پرده نمایش بسته به عرض پرده از 2 متر تا 5 متر متغیر است, بدیهی است که هرچه فاصله پروژکتور ایکس 05 از پرده نمایش بیشتر شود, قدرت تفکیک رنگ و کیفیت نمایش تصویر پردازش شده بر روی پرده پایین تر می آید. شدت روشنایی لامپ دستگاه به میزان 3300 لومن است که گزینه بسیار مناسبی در بین پروژکتورهای خانگی میباشد و میتوان  به عنوان یک سینمای خانگی از دیتا پروژکتور X05 استفاده کرد.

خرید پروژکتور اپسون مدل X05

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید ویدئو پروژکتور مدل X05 , امکانات اتصالی متعددی را به کاربران خود میدهد, در پشت دستگاه یک پورت HDMI برای اتصال به لپ تاپ و سایر دستگاه ها تعبیه شده است. خروجی S-VIDEO , پورت آدیو, پورت VGA, ورودی میکروفن و چکیده از دیگر درگاه های اتصالی این دستگاه میباشد. وجود پورت USB در این دستگاه به کاربر خود این امکان را میدهد که تصاویر و فیلم های موجود در گوشی و یا تبلت هوشمند خود را از طریق پروژکتور بر روی پرده تماشا کند. با تهیه دانگل مربوط به سیستم وایرلس میتوانید از طریق WiFi نیز به پخش تصاویر خود در پروژکتور اقدام کنید. چنانچه از کیفیت صدای بلندگوی تعبیه شده در داخل دستگاه ویدیو پروژکتور ایکس 05 راضی نیستید, میتوان با استفاده از درگاه آدیو در پشت پروژکتور آن را به یک بلندگوی خارجی قوی تر وصل نمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا