تخفیف

پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z ASUS ZenBeam Go E1Z Pocket Projector

(0) 3

معرفی کلی

پورت آدیو : دارد

USB : دارد

کنتراست : 3500:1

شدت روشنایی : 150 لومن

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پروژکتور جیبی ایسوس مدل ZenBeam Go E1Z

ASUS ZenBeam Go E1Z Pocket Projector

معرفی کلی

پروژکتور ایسوس مدل E1Z , محصول تولیدی شرکت معروف ASUS میباشد و با توجه به ابعاد و وزن آن در رده پروژکتورهای جیبی و قابل حمل قرار میگیرد . جنس بدنه و ظاهر آن کیفیت قابل قبولی دارد و در دو طرف آن روزنه هایی برای تهویه مناسب دستگاه پروژکتور ایسوس E1Z تعبیه شده است . برای لنز این پروژکتور یک پوشش پلاستیکی کشویی در نظر گرفته شده است تا هنگام حمل و جا به جایی به لنز آن آسیبی نرسد . این پروژکتور دارای پایه های کوچکی است و میتوان آن را بر روی سطح کتاب یا میزقرار داد به همین دلیل دستگاهی مناسب برای کسانی است که میخواهند در مسافرت و گردش های خود برای دیدن فیلم و تصاویر از پروژکتور استفاده کنند .

خرید ویدئو پروژکتور ایسوس مدل E1Z

پروژکتور مدل E1Z , دارای یک باطری 6400 میلی آمپر ساعتی است که تا 5 ساعت قابلیت شارژدهی دارد و به کاربر خود این امکان را میدهد که در هر فضایی از آن استفاده کند . از نقاط قوت و قابل توجه در این مدل پروژکتور میتوان به درگاه USB تعبیه شده در پشت دستگاه اشاره کرد که میتوانید گوشی موبایل و تبلت هوشمند خود را با آن شارژ کنید . البته باید بدانید که این درگاه به صورت مستقیم نمیتوانید از فلش مموری ها فیلم و تصاویر را پخش کند .

قیمت ویدئو پروژکتور مدل  E1Z

نوع لامپ پروژکتور  E1Z از نوع DLP است با شدت روشنایی 150 لومن ( که نباید انتظار چندانی از آن در فضاهای روشن داشت ) و حداکثر تا 30000 ساعت عمر میکند . وضوح تصویر به میزان 854x480|WVGA است با کنتراست پخشی معادل 3500:1 , که کیفیتی قابل قبول است برای این نوع از پروژکتورها . در مورد نمایشگر ویدئو پروژکتور E1Z باید بدانید که سایز آن 120 اینچ است و فاصله اش تا پرده نمایش بین 0.5 متر تا 3.7 متر متغیر است .

قیمت پروژکتور مدل  E1Z

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید ویدئو پروژکتور ایسوس E1Z , دارای پورت اتصال HDMI است و میتوان آن را به لب تاب و کامپیوتر خود وصل کنید . هم چنین یک پورت ورودی آدیو نیز برای راحتی کار کاربران در پشت دستگاه تعبیه شده است . دستگاه پروژکتور E1Z دارای یک عدد بلند گوی 2 واتی است و میزان مصرف برق آن 18 وات است . در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید ویدیو پروژکتور توصیه میکنیم که از دیگر پروژکتور موجود در سایت که ویدیو پروژکتور یونیک مدل UC46 میباشد و توانسته است نظر مثبت خریدارن و کاربران را به خود جلب کند دیدن کنید .

 

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا