تخفیف

پروژکتور قابل حمل ایسوس مدل S1 ASUS S1 Portable Projector

(0) 3

معرفی کلی

وضوح تصویر : 854*480 | WVGA

شدت روشنایی : 200 لومن

پورت HDMI : دارد

USB : دارد

نسبت تصویر : 16:9

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پروژکتور قابل حمل ایسوس مدل S1

ASUS S1 Portable Projector

معرفی کلی

پروژکتور ایسوس مدل S1 , محصول تولیدی شرکت مطرح ASUS میباشد که از لحاظ کاربری در رده پروژکتورهای قابل حمل این شرکت قرار میگیرد , نظیر پروژکتور مدل E1Z . پوشش بدنه آن از جنس آلومینیوم است و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی قابل حمل و استفاده است . تکنولوژی ساخت پروژکتور ایسوس S1 از نوع DLP است و لنز آن برای پخش تصاویر از فن آوری LED بهره میبرد .

قیمت پروژکتور ایسوس مدل S1

پروژکتور مدل S1 برای تغذیه از یک باتری 6000 میلی آمپری استفاده میکند و قادر است تا 3 ساعت شارژ را نگه داری کند , تکنوژی MHL به کار رفته در آن به شما این امکان را میدهد که هم از باتری دستگاه به عنوان یک پاور بانک برای شارژ گوشی یا تبلت هوشمند استفاده کنید و هم برای پخش تصاویر و فایل های متنی خود از گوشی های هوشمند نگرانی نداشته باشید .

خرید پروژکتور ایسوس مدل S1

لامپ پروژکتور مدل S1 , از نوع DLP است با طول عمر 30000 ساعت که برای این رده از پروژکتورها زمان قابل توجهی میباشد . منبع تغذیه این پروژکتور از برق شهری است و مصرف برق آن معادل 32 وات است و قابلیت پخش مستقیم فیلم و فایل های صدا را دارد . ویدئو پروژکتور مدل S1 مجهز به یک عدد بلند گوی داخلی 2 واتی است که کیفیت صدای مناسبی را پخش میکند اما برای شنیدن بهتر صدا میتوان هدفون را به پورت آدیو موجود در پشت دستگاه وصل کرد و از آن استفاده کنید .

فروش پروژکتور ایسوس مدل S1

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید در پشت ویدئو پروژکتور S1 درگاه های اتصالی برای راحتی کار با آن تعبیه شده است . پورت HDMI , پورت MHL , پورت USB راه های اتصال پروژکتور را به سایر دستگاه ها مقدور میسازد . وضوح تصویر در این پروژکتور از نوع WVGA و با کیفیت 854*480 پیکسل است به همراه کنتراست پخشی معادل 1000:1 که تصویری واضح را بر روی پرده نمایش پخش میکند البته فاصله پروژکتور تا پرده نمایش در حدود 1 متر باید تنظیم شود . شدت روشنایی لامپ ویدئو پروژکتور ایسوس S1 , به میزان 200 لومن است که برای محیط های روشن مناسب نمیباشد هم چنین نسبت تصویر در آن نیز 16:9 است .

قیمت پروژکتور ایسوس مدل S1

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا