نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a HP LaserJet Pro M12a Laser Printer

(1) 0

معرفی کلی

 

تکنولوژي چاپچاپ ليزري

کاربری: تک کاره

نوع چاپ: تک رنگ

سايز چاپA4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
18,000,000 تومان

 

پرينتر ليزري اچ پي مدل M12a

HP M12a Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M12a ساخت شرکت HP یکی از مدل‌های پایین رده‌ی این شرکت در دسته‌ی پرینترهای لیزری و سیاه‌ و‌ سفید است که درواقع می‌توان آن را جایگزینی برای مدل‌های HP LaserJet Pro P1109w یا HP LaserJet P1102W دانست.
HP همواره سعی بر ان داشته که محصولاتی را برای تمامی سلایق و کاربران مختلف تولید کند تا به وسیله ی آن بتواند پاسخگوی تمام نیازهای بازار باشد. یکی از این محصولات پرینتر  سیاه و سفید ساده و تک کاره  اچ پی مدل 12a می باشد. این پرینتر لیزری که برای استفاده در خانه و همچنین محل کار طراحی شده است می تواند با سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه نیاز کاربران را براورده کند. کیفیت چاپ پرینتر مدل m12a برابر با 600×600 dpi می باشد.
 
 
خرید پرینتر اچ پی مدل m12a
 
همچنین ظرفیت سینی کاغذ برای این دستگاه 150 برگ می باشد. یکی از محاسن خوب پرینتر اچ پی 12a قابلیت auto on/off می باشد که کار با این دستگاه رابرای شما راحت تر میکند همچنین از دیگر قابلیتهای خوب دستگاه اچ پی m12a میتوان به امکان چاپ با تبلت و گوشی های هوشمند و سایر دستگاهای دیگر اشاره کرد. با توجه به ابعاد کوچک پرینتر m12a می توان از آن به راحتی بر روی میز تحریر و همچنین فضاهای کوچک استفاده نمود.قیمت پرینتر اچ پی  m12a

پرینتر اچ پی m12a

حافظه پرینتر: 8 مگابایت

پردازنده: 266 مگاهرتزی

قابلیت چاپ بر روی cd: ندارد

زمان چاپ اولین برگه: 9.2 ثانیه

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر تک کاره پیشنهاد میکنیم که به دیگر محصول تولیدی شرکت hp که پرینتر لیزری تک کاره مدل c1025 nw میباشد و رضایت مشتریان را کسب کرده است بیاندازید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا