نوروز 1403 مبارک

پرينتر چندکاره ليزري اچ پي مدل LaserJet Pro MFP M130fn HP LaserJet Pro MFP M130fn Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

کاربری : 4 کاره ( پرینت , اسکن , کپی , فکس )

تکنولوژی چاپ : چاپ لیزری

قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد

پورت اتصال به شبکه : دارد

نوع چاپ : تک رنگ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
18,500,000 تومان

پرينتر چندکاره ليزري اچ پي مدل LaserJet Pro MFP M130fn

HP LaserJet Pro MFP M130fn Multifunction Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M130fn در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارد. اسکنر آن در بالای دستگاه تعبیه‌شده است و سینی کاغذ  با ظرفیت 150 کاغذ در قسمت پایین دستگاه قرار دارد که با بازکردن درب، در دسترس خواهد بود. صفحه‌نمایش در سمت چپ پرینتر مدل M130fn قرارگرفته است و با کلیدهای کنارش کنترل می شود. با توجه به سینی 150 برگی دستگاه می‌توان گفت که دستگاه فوق برای مصارف خانگی طراحی شده است. اگرچه می‌توان از این دستگاه در محیط‌های اداری هم استفاده کرد، توصیه می‌شود برای مصارف سنگین به سراغ مدل‌های دیگر با ظرفیت‌های بالاتر بروید.

خرید پرینتر اچ پی M130fn

این مدل می‌تواند در هر دقیقه در حدود 23 برگ چاپ کند. چاپ اولین برگه در پرینتر اچ پی 130fn در حدود 7.3 ثانیه طول می‌کشد که برای پرینتر رده میانی متوسط و قابل‌قبول است. سینی کاغذ پرینتر اچ پی می‌تواند تا 150 برگ در خود جای دهد که این مقدار برای امور چاپی با حجم کاری متوسط، مناسب است. تعداد پرینت ماهیانه‌ی پیشنهادشده برای پرینتر M130fn در حدود 1500 برگ است تا طول عمر دستگاه کاهش نیابد. قابلیت کپی این دستگاه نیز رزولوشن 600 × 600 dpi دارد و در هر دقیقه 23 برگ کپی می‌کند.

قیمت پرینتر اچ پی مدل m 130fn

پرینتر 130fn دستگاهی چندکاره از شرکت اچ پی است که برای مصارف خانگی با حجم کاری کم و متوسط، گزینه ی مناسبی محسوب می‌شود . پرینتر hp 130fn به‌عنوان یک مدل رده میانی، متون را با مشکی عمیق چاپ می‌کند و حتی در چاپ تصاویر و چارت‌ها عملکرد قابل‌ملاحظه‌ای از خود نشان می‌دهد. این مدل فاقد چاپ دورو است و کاربر بایستی به‌صورت دستی برگه‌ها را پشت‌و‌رو کند که امری زمان‌بر است.

اگر قصد دارید این پرینتر را در محل کار کوچک و بین چند کاربر به اشتراک بگذارید، مدل M130fn با اتصال وای-فای می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. گفتنی است که  این دستگاه برخلاف مدل M130fw به تغذیه خودکار مجهز نیست.

مشخصات پرینتر اچ پی مدل m130fn

نوع کارتریج : hp 17a

سرعت فکس : 3 ثانیه برای هر فکس

شماره گیر خودکار : دارد

حافظه فکس : 1000 برگ

نوع صفحه نمایش : دو خطی

در پایان برای راهنمایی هرچه بهتر و بیشتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر چند کاره , خانه پرینتر به شما توصیه میکند که نظری اجمالی به دیگر محصول تولیدی شرکت اچ پی که پرینتر لیزری اچ پی مدل M227sdn میباشد دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا