نوروز 1403 مبارک

پرينتر چندکاره ليزري اچ پي مدل LaserJet Pro MFP M130fw HP LaserJet Pro MFP M130fw Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

کاربری : 4 کاره ( پرینت , اسکن , کپی , فکس )

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : تک رنگ

شبکه بیسیم WiFi : دارد

قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
17,500,000 تومان

پرينتر چندکاره ليزري اچ پي مدل LaserJet Pro MFP M130fw

HP LaserJet Pro MFP M130fw Multifunction Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M130fw در عین سادگی ، زیبایی خاص خود را دارد. اسکنر آن در بالای دستگاه تعبیه‌شده است و سینی کاغذ  با ظرفیت 150 کاغذ در قسمت پایین دستگاه قرار دارد که با بازکردن درب ، در دسترس خواهد بود. صفحه‌نمایش در سمت چپ پرینتر مدل M130fw قرارگرفته است و برخلاف مدل M130a خبری از کلیدهای کنترلی نیست. صفحه‌ نمایش این پرینتر 2.7 اینچی و از نوع LCD لمسی است؛ در سمت مخالف این صفحه‌نمایش نیز کلید پاور برای روشن و خاموش کردن دستگاه ، قرار گرفته است.

قیمت پرینتر اچ پی مدل M130fw

این مدل می‌تواند در هر دقیقه در حدود 23 برگ چاپ کند. چاپ اولین برگه در پرینتر 130fw در حدود 7.3 ثانیه طول می‌کشد که برای پرینتر رده میانی متوسط و قابل‌قبول است. سینی کاغذ پرینتر اچ پی می‌تواند تا 150 برگ در خود جای دهد که این مقدار برای امور چاپی با حجم کاری متوسط، مناسب است. تعداد پرینت ماهیانه‌ی پیشنهادشده برای پرینتر اچ پی 130fw در حدود 1500 برگ است تا طول عمر دستگاه کاهش نیابد. قابلیت کپی این دستگاه نیز رزولوشن 600 × 600 dpi دارد و در هر دقیقه 23 برگ کپی می‌کند.

 

خرید پرینتر مدل M130fw

 

پرینتر 130fw دستگاهی چندکاره از شرکت اچ پی است که برای مصارف اداری و خانگی با حجم کاری کم و متوسط، گزینه ی مناسب و ایدئالی محسوب می‌شود. پرینتر M130fw به‌عنوان یک مدل رده میانی، متون را با مشکی عمیق چاپ می‌کند و حتی در چاپ تصاویر و چارت‌ها عملکرد قابل‌ملاحظه‌ای از خود نشان می‌دهد.

مشخصات پرینتر مدل M130fw

این مدل فاقد چاپ دورو است و کاربر بایستی به‌صورت دستی برگه‌ها را پشت‌و‌رو کند که امری زمان‌بر است. اگر قصد دارید این پرینتر را در محل کار کوچک و بین چند کاربر به اشتراک بگذارید، مدلM130fw با اتصال وای-فای می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. گفتنی است که  این دستگاه برخلاف مدل M130a به تغذیه خودکار مجهز است.

خرید پرینتر اچ پی m130fw برای شما مقرون به صرفه خواهد بود چرا که با یک خرید اقتصادی میتوانید چند کار مختلف را با یک دستگاه انجام دهید. با این وجود اگر هنوز برای خرید یک پرینتر چند کاره مردد هستید خانه پرینتر به شما توصیه میکند که نظری اجمالی به دیگر محصول تولیدی شرکت hp که پرینتر لیزری اچ پی مدل m477fdw میباشد نیز داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا