نوروز 1403 مبارک

پرينتر چندکاره ليزري اچ پي مدل LaserJet Pro MFP M26nw HP LaserJet Pro MFP M26nw Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

کاربری: سه کاره (پرینت، کپی، اسکن)

تکنولوژی چاپ: لیزری

پورت اتصال به شبکه: دارد

نوع چاپ: تک رنگ

قابلیت اتصال بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
30,500,000 تومان

پرينتر چند کاره ليزري اچ پي مدل M26nw

HP M26nw laser printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل 26nw با تکنولوژی چاپ لیزری و تک‌رنگ، برای مصارف اداری و خانگی مناسب است. پرينتر مدل M26nw قابلیت پرینت، اسکن و کپی از مدارک و اسناد شما را دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند. سینی کاغذ این پرینتر تا 150 برگ ظرفیت دارد و می‌تواند تا 18 برگ در دقیقه پرینت بگیرد.
این دستگاه بر خلاف مدل مشابه خود که پرینتر اچ پی مدل m26a، از شبکه بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. اتصال در پرینتر M26nw صرفا از طریق کابل انجام نمی‌شود و شما می توانید فایل ها را هم از طریق کابل USB یا LAN و هم از طریق شبکه بیسیم (WiFi) چاپ کنید. این پرینتر چند‌کاره دارای تکنولوژی خاموش‌شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی است، یعنی هنگامی که شما در حال کارکردن با دستگاه نیستید، پرينتر اچ پی 26nw به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت‌گرفتن و یا ارسال فایلی از کامپیوتر روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند.

قیمت پرینتر چندکاره اچ پی 26nw

در سمت راست این دستگاه یک صفحه‌نمایش برای کنترل عملکردهای دستگاه و اطلاع از وضعیت آن تعبیه شده است. در مجموع این پرینتر یک مجموعه‌ی کار‌آمد است و برای مصارف مختلف اداری و خانگی گزینه مناسبی بشمار می‌رود.

پرینتر اچ پی مدل m26nw

قابلیت: پرینت ، کپی ، اسکن
چاپ: سیاه سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 18 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: ندارد
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی:  کارتریج 79A و کارتریج 83A

خرید پرینتر اچ پی 26nw

چاپگر اچ پی مدل m26nw همان گونه که از نامش پیداست قابلیت انجام سه کار , پرینت گرفتن, کپی کردن و اسکن کردن از مدارک و اسناد شما را دارا میباشد. رزولوشن چاپ در مدل m26nw به همانند سایر سه کاره های هم رده خود در شرکت hp به مقدار 600*600 dpi میباشد که کیفیتی قابل قبول میباشد. حافظه پرینتر 128 مگابایت میباشد وبا توان کار حداکثر 5000 برگ در ماه رضایت خاطر شما را جلب میکند.

نوع اسکنر پرینتر 26nw تخت میباشد و رزولوش اپتیکال آن 1200 dpi میباشد, که با کیفیت اسکن رنگی 24 بیت مقبول خریداران خود واقع شده است . تونر m26nw از نوع hp 79a میباشد و کارکرد کارتریج مشکی آن حدود 1000 برگ میباشد.
شرکت hp به شما اطمینان میدهد که از خرید پرینتر 3 کاره اچ پی مدل m26nw پشیمان نخواهید شد چرا که طبق نظر سنجی انجام گرفته شرکت hp از مشتریان خود بالای 80 درصد اعلام رضایت مندی کرده اند از خرید خود. در پایان برای راهنمایی هرچه بهتر و بیشتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر چند کاره توصیه میکنیم که دیگر محصول تولیدی شرکت hp که پرینتر لیزری چهارکاره اچ پی مدل mfp m426fdw میباشد و نظر مثبت خریداران را به خود جلب کرده است را ببینید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا