نوروز 1403 مبارک

پرينتر چندکاره ليزري اچ پي مدل LaserJet Pro MFP M26a HP LaserJet Pro MFP M26a Multifunction Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

 کاربری: 3 کاره (پرینت، کپی، اسکن)

تکنولوژی چاپ: لیزری

سایز چاپ: A4

نوع چاپ: تک رنگ

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
17,500,000 تومان

پرينتر چند کاره ليزري اچ پي مدل M26a

HP M26a Multifunction Laser Printer

جعبه گشایی (آنباکس) پرینتر لیزری M26A

معرفی کلی

پرینتر اچ‌ پی مدل M26a با تکنولوژی چاپ لیزری و تک‌رنگ، برای مصارف اداری و خانگی مناسب است. پرينتر مدل M26a قابلیت پرینت، اسکن و کپی را دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند. سینی کاغذ این پرینتر تا 150 برگ ظرفیت دارد و می‌تواند تا 18 برگ در دقیقه پرینت بگیرد. متاسفانه این دستگاه از شبکه بی‌سیم WiFi پشتیبانی نمی‌کند.

خرید پرینتر اچ پی مدل m26a

پرینتر اچ پی مدل M26a

اتصال در پرينتر M26a صرفا از طریق کابل انجام می‌شود. این پرینتر چند‌کاره دارای تکنولوژی خاموش‌شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی است، یعنی هنگامی که شما در حال کارکردن با دستگاه نیستید، پرينتر اچ پی M26a به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت‌گرفتن و یا ارسال فایلی از کامپیوتر روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند. در سمت راست این دستگاه یک صفحه‌نمایش برای کنترل عملکردهای دستگاه و اطلاع از وضعیت آن تعبیه شده است. در مجموع این پرینتر یک مجموعه‌ی کار‌آمد است و برای مصارف مختلف اداری و خانگی گزینه مناسبی بشمار می‌رود.

 

 

قیمت پرینتر اچ پی مدل m26a

رزولوشن چاپ در اچ پی مدل m26a در حدود 600*600 dpi میباشد که با سرعتی بالغ بر 18 برگ در دقیقه و توان کار ماهانه 5000 برگ میتواند گزینه مناسبی برای خرید چاپگر چند کاره باشد. نوع اسکنر پرینتر m26a تخت میباشد و از رزولوشن 1200 dpi بهره میبرد. خانه پرینتر برای خرید هر چه بهتر شما مشتری گرامی توصیه میکند که از دیگر محصول تولیدی شرکت hp که پرینتر لیزری اچ پی مدل m227sdn میباشد و توانسته نظر مثب ت خریداران را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا