تخفیف

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل M712dn HP M712dn LaserJet Pro Printer

(0) 3

معرفی کلی

 

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

سایز چاپ: A3

کاربری: تک کاره

قابلیت چاپ دورو: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
فروش تنها از طریق تماس تلفنی
بدلیل نواسانات قیمت، این محصول موقتا فقط از طریق تماس بفروش میرسد.

 

پرینتر تک کاره اچ پی مدل M712dn

HP M712dn Pro Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M712dn, از سری پرینترهای تک کاره پر توان و قدرتمند تولید شده توسط شرکت خوشنام HP است که به مانند پرینتر مدل M402dn, از قابلیت چاپ دوروی خودکار و هم چنین قابلیت شبکه شدن در شبکه کامپیوتری بهره میبرد. مهم ترین نکته قابل ذکر در این پرینتر توان کاری ماهانه بالای آن است به طوری که در طی یک ماه چیزی در حدود 100 هزار برگ را میتواند به چاپ برساند چرا که از یک پردازنده قدرتمند 800 مگاهرتزی بهره میبرد.
سینی اصلی کاغذ در پرینتر M712dn, ظرفیت 100 برگ کاغذ را در خود دارد که البته در آینده و با افزایش حجم کاری, میتوانید سینی های دوم و حتی سوم را که ظرفیتی برابر با 250 برگ کاغذ را دارند, به آن اضافه کنید و نگرانی از بابت افزایش حجم کاری خود نداشته باشید. با توجه به ابعاد و حجم کاری قابل انجام در این پرینتر میتوان گفت که اچ پی مدل m712dn گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد.
 
 
قیمت پرینتر اچ پی مدل m712dn

پرینتر M712dn

تکنولوژی چاپ در چاپگر اچ پی مدل M712dn, از نوع لیزری است که سرعت چاپ مناسبی را دارا میباشد. این چاپگر قادر است که در هر دقیقه 40 برگ کاغذ را با کیفیت چاپی برابر با 1200 دی پی آی به چاپ برساند. البته نوع چاپ در این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و کاغذ تا سایز A3 را میتواند به چاپ برساند. همان گونه که ذکر کردیم این پرینتر تک کاره است و قابلیت های اسکن و کپی را ندارد.
برای گرفتن چاپ به صورت دورو با پرینتر hp m712dn, نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که این کار توسط خود دستگاه و به صورت کاملا خودکار انجام میپذیرد و در مواقعی که حجم کار افزایش میابد باعث تسریع در روند چاپ میشود. خبری از تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF و هم چنین قابلیت اتصال به صورت وای فای در این پرینتر نمیباشد.
 
خرید پرینتر اچ پی مدل m712dn
 
 
نوع کارتریج یا تونر مصرفی در پرینتر 712 دی ان از نوع CF214 A است و کارکردی معادل با چاپ 10000 برگ را دارد. پنل کاربری آن تعداد کمی کلید دارد و برای راحتی بیشتر کاربران حین کار با دستگاه یک صفحه نمایش خطی از نوع LCD در کنار کلید ها تعبیه شده است. از طریق پورت اتصال USB2.0 که در پشت دستگاه قرار دارد میتوانید پرینتر را به کامپیوتر و یا لپ تاپ وصل کنید. هم چنین از طریق درگاه Ethernet موجود در پرینتر 712dn میتوانید آن را در شبکه کامپیوتری بین همکاران خود به اشتراک بگذارید.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا