تخفیف

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Artisan 1430 Epson Artisan 1430 Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

کاربری : تک کاره

سایز چاپ : A3

شبکه بیسیم WiFi : دارد

قابلیت چاپ بر روی CD : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Artisan 1430

Epson Artisan 1430 Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل 1430 , یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت EPSON میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد که به مانند سایر پرینترهای این رده نظیر پرینتر اپسون مدل L1300 از کیفیت ساخت و طراحی زیبایی برخوردار است . با توجه به ابعاد و ظرفیت سینی کاغذ آن میتوان گفت که پرینتر مدل 1430 گزینه مناسبی برای کاربران خانگی و هم چنین مصارف تجاری با حجم کاری پایین میباشد . این پرینتر قابلیت چاپ بر روی CD را داراست و با تهیه CD و DVD های قابل پرینت میتوان چاپ تصاویر را بر روی آن ها انجام داد .

خرید پرینتر اپسون مدل 1430

تکنولوژی چاپ در چاپگر اپسون مدل 1430 جوهرافشان است و نوع چاپ در آن رنگی است با رزولوشن چاپی برابر با 5760x1440 dpi که برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی مناسب میباشد . هم چنین اگر شما نیاز دارید که تصاویر خود را از دوربین عکاسی مستقیما بر روی cd چاپ کنید پرینتر 1430 اپسون این امکان را برای شما فراهم میکند . سرعت چاپ رنگی در این پرینتر برای کاغذ عادی در حدود 2.8 برگ در هردقیقه و برای کاغذ مخصوص چاپ عکس از 46 ثانیه تا 3 دقیقه تخمین زده شده است .

قیمت پرینتر اپسون مدل 1430

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید , پرینتر 1430 به 6 جوهر مجزای قابل تعویض مجهز شده است و این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که در صورت اتمام جوهر دستگاه , بتوانند آن ها را تعویض کنند و نیاز به خرید کارتریج جدید نداشته باشند . شما میتوانید چاپگر اپسون 1430 را از طریق پورت اتصال USB 2.0 به کامپیوتر وصل کنید , اما شاید مهم ترین و به روز ترین قابلیت برای این پرینتر امکان اتصال آن به صورت بیسیم یا همان WiFi است و به کاربر خود این امکان را میدهد که از طریق گوشی یا تبلت هوشمند خود , دستورات چاپی را به پرینتر ارسال کند .

 

 
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا