تخفیف

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L120 Epson L120 Ink Tank Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: جوهرافشان

نوع چاپ: رنگی

کاربری: تک کاره

سایز چاپ: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L120

Epson L120 Ink Tank Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل L120, محصول تولیدی شرکت مطرح و خوشنام EPSON میباشد که به مانند پرینتر L1800 از پرینترهای سری L شرکت اپسون میباشد و از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. با تو جه به اندازه و حجم این پرینتر و هم چنین ظرفیت سینی کاغذ آن که به تعداد 50 برگ کاغذ است میتوان گفت که پرینتر مدل L120 گزینه بسیار مناسبی برای مصارف خانگی و هم چنین دانش آموزان و یا دانشجویانی است که قصد گرفتن پرینت رنگی از مدارک و یا عکس های خود را دارند. سینی مخصوص ورودی کاغذ این پرینتر در پشت دستگاه تعبیه شده است و کاغذ بدون تا خوردن و خم شدن به صورت مستقیم وارد پرینتر شده و از آن خارج میشود که این ویژگی در تمام پرینترهای مخصوص چاپ عکس دیده میشود.

قیمت پرینتر اپسون L120

تکنولوژی چاپ در پرینتر اپسون L120 لز نوع جوهر افشان میباشد که مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی است. به مانند دیگر پرینترهای تولیدی شرکت اپسون در این پرینتر نیز از تکنولوژی Micro Piezo برای چاپ استفاده میشود که بدون استفاده از حرارت و با استفاده از فشار وارده از طرف هد پرینتر اقدام به چاپ میکند که کیفیت به مراتب بیشتری را در هنگام چاپ اسناد و تصاویر به دست میدهد. پرینتر L120 قادر است که در هر دقیقه تعداد 4.5 صفحه را به صورت رنگی و تعداد 8.5 صفحه را به صورت سیاه و سفید و با رزولوشن چاپی معادل با 720*720 dpi به چاپ برساند که کیفیتی قابل قبول و در خور میباشد. این پرینتر قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد و برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام کنید.

قیمت پرینتر L120

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید در قسمت کناری دستگاه پرینتر اپسون L120 یک مخزن مخصوص جوهر تعبیه شده است که در اصطلاح به آن تانک جوهر نیز گفته میشود و کاربران را از هزینه اضافی خرید کارتریج جدید بی نیاز میکند, چرا که با اتمام جوهر دستگاه میتوان اقدام به خرید جوهر مخصوص تانک آن کرد و کیفیت چاپی را معادل با روز اول از دستگاه گرفت. نوع کارتریج یا تونر پرینتر EPSON L120 از انواع T6644 - T6643 - T6642 - T6641 است و کارکرد کارتریج مشکی آن در حدود 4000 صفحه و کارکرد کارتریج رنگی آن در حدود 6500 صفحه است. این پرینتر از طریق درگاه USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود و از نقاط ضعف آن میتوان به نبود امکانات اتصالی متعدد نظیر شبکه بیسیم WiFi اشاره کرد.

قیمت پرینتر epson l120

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا