تخفیف

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Stylus Photo T50 Epson Stylus Photo T50 Photo Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

کاربری : تک کاره

نوع چاپ : رنگی

قابلیت چاپ بر روی CD : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Stylus Photo T50

Epson Stylus Photo T50 Photo Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل T50 , از سری پرینترهای مخصوص چاپ عکس , تولید شده توسط شرکت مطرح EPSON میباشد که به مانند دیگر پرینتر این شرکت که پرینتر مدل L805 است از نظر کیفیت چاپ و هم چنین جنس مواد به کار رفته در ساخت پرینتر از مرغوبیت بالایی برخور دار است . پرینتر اپسون T50 قابلیت چاپ بدون حاشیه را دارد و همین امر باعث شده که گزینه مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید باشد . چاپ رنگی در این پرینتر با استفاده از عمق بالایی برخوردار است و باعث افزایش کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده توسط پرینتر T50 میشود .

قیمت پرینتر اپسون مدل T50

سایز چاپ در پرینتر اپسون T50 , سایز A4 است و تکنولوژی چاپ در آن به صورت جوهرافشان است که مخصوص چاپ تصاویر میباشد . این پرینتر ابعاد جمع و جور و وزن کمی دارد و به راحتی بر روی میز کاری شما در خانه و یا محل کار قرار میگیرد . ظرفیت سینی کاغذ برای این دستگاه به تعداد 120 برگ است و قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد به همین دلیل توصیه شده که بیشتر در مصارف خانگی و یا مشاغل اداری , تجاری با حجم کاری متوسط به پایین مورد استفاده قرار گیرد . نوع چاپ در پرینتر EPSON T50 از نوع رنگی است و قادر است که در هر دقیقه تا 38 صفحه را به صورت رنگی و تا 37 صفحه را به صورت سیاه و سفید و با رزولوشن چاپی معادل با 5760x1440 dpi به چاپ برساند .

قیمت پرینتر T50 اپسون

چاپگر اپسون مدل T50 , قابلیت چاپ بر روی CD و DVD را داراست و میتوانید برای چاپ تصاویر بر روی کاور CD از این پرینتر استفاده کنید . لازم به ذکر است که برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید چرا که خبری از چاپ دوروی خودکار در این پرینتر نیست . پرینتر اپسون T50 برای چاپ تصاویر و عکس ها از 6 نوع کارتریج یا تونر از نوع 82N بهره میبرد که 5 تا از آن ها رنگی است و یک عدد هم مشکی میباشد . کارکرد کارتریج رنگی در آن به تعداد 525 برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن 330 برگ ذکر شده است . این پرینتر از طریق پورت USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود و نداشتن صفحه نمایش LCD و هم چنین نبود شبکه بیسیم WiFi از نقاط ضعف پرینتر چاپ عکس اپسون مدل t50 میباشد .

خرید پرینتر اپسون مدل0 T5

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا