تخفیف

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020 Canon PIXMA TS5020 Multifunction Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

نوع چاپ : رنگی

کاربری : 3 کاره ( پرینت , اسکن , کپی )

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

Canon PIXMA TS5020 Multifunction Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل TS5020 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و معروف CANON میباشد که به مانند سایر پرینترهای این شرکت از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است . تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن مدل TS5020 , جوهرافشان است و سایز کاغذ قابل استفاده در آن از نوع کاغذ عکس است که این ویژگی بسیار مناسبی برای کاربرانی است که قصد دارند از عکس ها و تصاویر خود نسخه چاپی تهیه کنند . نوع چاپ در کانن مدل TS5020 , رنگی است و قابلیت چاب بدون حاشیه را نیز دارا میباشد .

 

خرید پرینتر کانن مدل ts5020

 

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر مدل TS5020 , به تعداد 100 برگ میباشد و قابلیت تغذیه خودکار را ندارد هم چنین شما برای گرفتن چاپ دورو با این پرینتر باید به صورت دستی اقدام کنید , سرعت چاپ رنگی برای این پرینتر 9 برگ در دقیقه و برای چاپ سیاه و سفید 12.6 برگ در دقیقه است . علاوه بر پرینت گرفتن پرینترTS 5020 قابلیت اسکن گرفتن از اسناد و تصاویر شما را نیز دارد , نوع اسکنر آن CIS است که دارای رزولوشن اپتیکالی برابر با 1200*2400 dpi و رزولوشن دیجیتالی برابر با 19200*19200 dpi میباشد که کیفیت بسیار مناسبی برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی شما میباشد .

اگر نیاز به گرفتن کپی از اسناد و تصاویر خود دارید , پرینتر کانن TS5020 , این کار را برای شما با کیفیتی مطلوب و بزرگنمایی کپی معادل 25% تا 400% برای شما انجام میدهد . بر روی دستگاه پرینتر 5020 یک صفحه نمایش از نوع LCD به اندازه 3 اینچ تعبیه شده که کار کردن با دستگاه را راحت کرده است .

 

قیمت پرینتر کانن مدل ts5020

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر کانن ts5020 , قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را داراست و به کاربر خود این امکان را میدهد که فارغ از سیستم کابل کشی و اتصالات فیزیکی به راحتی و با استفاده از گوشی یا تبلت هوشمند خود اقدام به ارسال دستورات چاپی خود به دستگاه کند , هم چنین شما میتوانید از طریق درگاه اتصال USB 2.0 پرینتر TS5020 را در شبکه قرار دهید .

چنانچه برای خرید پرینتر مخصوص چاپ عکس به تحقیق و بررسی بیشتری نیاز دارید , خانه پرینتر به شما پیشنهاد میدهد که نگاهی هر چند اجمالی به پرینتر جوهرافشان کانن مدل G1410 , داشته باشید چرا که پرینتر تولیدی شرکت CANON میباشد و توانسته است نظر مثبت خریداران و کاربران را به خود جلب کند.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا