نوروز 1403 مبارک

پرینتر جوهر افشان تک رنگ اپسون مدل M100 Epson M100 Inkjet Printer

(1) 0

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

نوع چاپ : تک رنگ

کاربری : تک کاره

سایز چاپ : A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر جوهر افشان تک رنگ اپسون مدل M100

Epson M100 Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل M100 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت EPSON میباشد که از پرینترهای سری M این شرکت میباشد و به مانند سایر پرینتر های این سری نظیر پرینتر اپسون مدل L1800 از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است . این دستگاه در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد . ظرفیت سینی کاغذ برای پرینتر مدل M100 اپسون به تعداد 100 برگ میباشد و قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد . با توجه به ابعاد و ظرفیت سینی دستگاه میتوان گفت که این پرینتر گزینه مناسبی برای کاربران خانگی و محیط های تجاری با حجم کاری پایین است .

خرید پرینتر اپسون مدل M100

تکنولوژی چاپ در پرینتر M100 جوهرافشان بوده و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است . این پرینتر قادر است در هر دقیقه 15 برگ را برای شما با رزولوشنی معادل 1440*720 dpi به چاپ برساند , اپسون مدل M100 قابلیت چاپ بر روی CD را ندارد و برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید چرا که قابلیت چاپ دوروی خودکار را ندارد .

قیمت پرینتر اپسون M100

شما میتوانید پرینتر اپسون M100 را از طریق پورت اتصال USB 2.0 به کامپیوتر وصل کنید و آن را در شبکه به اشتراک بگذارید , اما قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا WiFi را ندارد . کارکرد کارتریج مشکی چاپگر اپسون مدل M100 , به تعداد 6000 برگ است و این پرینتر مجهز به یک مخزن جوهر است که در صورت اتمام جوهر کارتریج آن میتوانید با خرید جوهر مخصوص کارتریج این پرینتر( مخزن T7741 ) و شارژ مجدد آن در هزینه های خود صرفه جویی کنید . 

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا