تخفیف

پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون مدل L130 Epson L130 Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: جوهر افشان

نوع چاپ: رنگی

سایز چاپ: A4

کاربری: تک کاره

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون مدل L130

Epson L130 Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل L130, یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینتر های تک کاره قرار میگیرد و قابل استفاده برای مصارف خانگی و اداری میباشد. با توجه به ابعاد و وزن چاپگر, شما میتوانید پرینتر مدل L130 را به راحتی جا به جا کرده و آن را بر روی میز کار خود قرار دهید چرا که فضای زیادی را اشغال نمیکند. شما میتوانید تصاویر و اشکال گرافیکی خود را با رزولوشن چاپی برابر با 1440*5760 dpi به چاپ برسانید که کیفیتی مناسب برای چاپ تصاویر میباشد.

خرید پرینتر اپسون l130 

ظرفیت سینی اپسون مدل L130, به تعداد 50 برگ میباشد و قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد. نوع چاپ پرینتر L130 رنگی است و سرعت چاپ رنگی آن 3.5 برگ در دقیقه میباشد که این مقدار برای چاپ سیاه و سفید به مقدار 7 برگ در دقیقه میباشد. اپسون مدل L130 قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد و برای چاپ دورو گرفتن از اسناد مدارک خود باید به صورت دستی اقدام کنید. نوع پورت اتصال به کامپیوتر از نوع USB میباشد و قابلیت اتصال بیسیم را ندارد.

قیمت پرینتر اپسون مدل L130

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر اپسون L130 مجهز به مخزن جوهر میباشد و هر رنگ جوهر را در محفظه مربوط به خودش باید ریخت, این قابلیت گر چه باعث بالا رفتن قیمت پرینتر L130 میشود اما پس از اتمام جوهر دستگاه 130 دیگر نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج پرینتر L130 میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از دستگاه خود بگیرید. لازم به ذکر است در پرینتر هایی که مخزن جوهر ندارند پس از اتمام جوهر دستگاه شما باید اقدام به خرید کارتریج جدید نمایید و بارها و بارها شما باید هزینه خرید کارتریج جدید را بپردازید.

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر جوهر افشان تک کاره پیشنهاد میکنیم که از دیگر محصول تولیدی شرکت اپسون که پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 میباشد و توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریدارن را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا