تخفیف

پرینتر جوهر افشان چندکاره اپسون مدل L565 Epson L565 Multifunction Inkjet Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: جوهر افشان

نوع چاپ: رنگی

کاربری: 4 کاره (پرینت, اسکن, کپی, فکس)

سایز چاپ: A4

قابلیت اتصال بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر چندکاره اپسون مدل L565

Epson L565 Multifunction Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل L565 یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای چند کاره این شرکت قرار میگیرد. شما میتوانید با یک دستگاه 4 کار مختلف را انجام دهید, پرینت, اسکن, کپی و فکس کارهایی است که  پرینتر اپسون L565 برای شما انجام میدهد. با توجه به ابعاد و وزنی که پرینتر اپسون مدل 565 دارد به راحتی بر روی میز کار شما جا میگیرد, ظرفیت سینی کاغذ اپسون مدل L565 به تعداد 100 برگ میباشد که این ظرفیت برای کارهای اداری و تجاری مناسب میباشد هم چنین اگر شما نیاز دارید که از یک سند خاص چندین پرینت, فکس و یا کپی را انجام دهید دیگر نیازی نیست که به صورت برگ برگ این کار را انجام دهید چرا که پرینتر مدل L565 مجهز به تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF میباشد و دستورات شما را به صورت خودکار تا 30 برگ اجرا میکند. 

پرینتر چندکاره L565 مجهز به تکنولوژی اتصال بیسیم WiFi میباشد و این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که فارغ از دردسرهای سیستم کابل کشی و اتصالات فیزیکی آن به راحتی با استفاده از گوشی یا تبلت هوشمند خود دستورات چاپی خود را به دستگاه اپسون L565 ارسال کنید.

خرید پرینتر اپسون مدل l565

نوع چاپ در پرینتر مدل L565 به صورت رنگی و با رزولوشن 5,760 × 1,440 dpi میباشد و میتواند اسناد و مدارک شما را با سرعتی برابر با 15 برگ در دقیقه در حالت رنگی و 33 برگ در دقیقه در حالت سیاه و سفید به چاپ برساند. اپسون مدل L565 قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد و برای چاپ اسناد در حالت دورو باید به صورت دستی اقدام کنید.

پرینتر L565 قبلیت اسکن کردن اسناد را دارد و رزولوشن اپتیکال اسکنر 2400 dpi با سایز A4 میباشد هم چنین سرعت اسکن رنگی آن نیز 9.5 میلی ثانیه بر خط با رزولوشن 300 DPI میباشد. برای فکس کردن اسناد و مدارک خود نیازی ندارید به خریدن اسکنر چرا که پرینتر اپسون L565 این کار را هم برای شما انجام میدهد البته گوشی تلفن را جداگانه باید برای دستگاه تهیه کنید. حافظه فکس در پرینتر مدل L565 به تعداد 100 برگ میباشد و شماره گیر خودکار ندارد.

قیمت پرینتر اپسون مدل L565

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر EPSON L565 مجهز به مخزن جوهر میباشد و هر رنگ جوهر را در محفظه مربوط به خودش باید ریخت, این قابلیت گر چه باعث بالا رفتن قیمت پرینتر L565 میشود اما پس از اتمام جوهر دستگاه 565 دیگر نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج پرینتر L565 میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از دستگاه خود بگیرید. لازم به ذکر است در پرینتر هایی که مخزن جوهر ندارند پس از اتمام جوهر دستگاه شما باید اقدام به خرید کارتریج جدید نمایید و بارها و بارها شما باید هزینه خرید کارتریج جدید را بپردازید.

با تمام توضیحاتی که برای چاپگر اپسون L565 در بالا ذکر کردیم اگر هنوز هم برای خرید یک پرینتر چند کاره نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تر دارید, خانه پرینتر به شما پیشنهاد میکند که از دیگر محصول موجود در سایت که پرینتر چند کاره جوهرافشان اچ پی مدل 7612 میباشد و توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریداران را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا