نوروز 1403 مبارک

پرینتر جوهرافشان چاپ عکس کانن مدل PIXMA G1400 Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Priner

(0) 3

معرفی کلی

 

کاربری : تک کاره

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

سایز چاپ : A4

نوع چاپ : رنگی

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

 

پرینتر جوهرافشان چاپ عکس کانن مدل PIXMA G1400

Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Priner

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل G1400  یکی از پرینتر های جدید شرکت کانن میباشد . حال اگر قصد خرید این پرینتر را دارید , اطلاعات در مورد پرینتر مدل G1400را در خانه پرینتر دنبال کنید .
کمپانی کانن بار دیگر از یکی دیگر از پرینتر های جوهرافشان سری پیکسما خود را تحت عنوان  Canon PIXMA  G1400 رو نمایی کرد . این پرینتر از تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کند و قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید ورنگی را دارد . ظاهر دستگاه بسیار شکیل بوده و ابعاد مناسب دفاتر و ادارات است . ابعاد آن ۴۴۵ * ۳۳۰ * ۱۳۵ میلیمتر و وزنش ۴٫۳ کیلوگرم می‌باشد . بالای دستگاه محلی را برای قرار دادن کاغذ ها تعبیه شده است . درقست راست بالای دستگاه کلید پاور قرار گرفته است .

خرید پرینتر جوهر افشان کانن مدل g1400

سرعت چاپ رنگی در کانن مدل G1400 حدود 5 برگ و سیاه و سفید ۹ برگ در دقیقه است . کیفیت چاپ با این چاپگر  ۱۲۰۰*۴۸۰۰ DPI می‌باشد . کیفیت بالا  از ویژگی ها پرینتر سری G می باشد . جوهر افشان بودن این پرینتر به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانین متون بسیار تمیز و عکس هایی با کیفیت بسیار بالا چاپ کنید . پرکردن مخازن جوهر ان به سادگی قابل انجام است . به طور کلی این پرینتر مناسب برای مصارف خانگی و دفتر و شرکت های کوچک است .

 

مشخصات پرینتر کانن مدل G1400

حداکثر سایز کاغذ : A4
سرعت چاپ سیاه و سفید : ۹ برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی : ۵ برگ در دقیقه
کیفیت چاپ : ۱۲۰۰ * ۴۸۰۰ dpi
تعداد رنگ : ۴ رنگ جوهر
چاپ CD : نداردقیمت  پرینتر کانن مدل g1400

لازم به ذکر است که شرکت کانن علاوه بر مدل G1400 یک مدل دیگر از پرینتر را با نام پرینتر کانن مدل G2400 را تولید کرده است که جوهر افشان میباشد اما از لحاظ کاربری 3 کاره میباشد بر خلاف مدل  G1400.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا