نوروز 1403 مبارک

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M252n HP Color LaserJet Pro M252n Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

نوع چاپ : رنگی

کاربری : تک کاره

پورت اتصال به شبکه : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
فروش تنها از طریق تماس تلفنی
بدلیل نواسانات قیمت، این محصول موقتا فقط از طریق تماس بفروش میرسد.

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M252n

HP Color LaserJet Pro M252n Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M252n , از سری پرینترهای تک است که در شرکت مطرح و خوشنام HP طراحی و تولید شده است . به مانند پرینتر اچ پی مدل M252dw از کیفیت ساخت و طراحی زیبایی برخوردار است و از لحاظ قیمتی در زمره پرینترهای اقتصادی و مقرون به صرفه قرار میگیرد . با توجه به ابعاد این پرینتر و هم چنین توان کاری ماهانه آن که چیزی در حدود 30000 برگ عنوان شده است , میتوان گفت که پرینتر اچ پی M252n گزینه مناسبی برای مصارف شخصی و کارهای خانگی است , هر چند که میتوان برای مصارف اداری و تجاری با حجم کاری پایین نیز از آن استفاده کرد . ظرفیت سینی کاغذ در این پرینتر به تعداد 150 برگ است و نوع کاغذ قابل استفاده در آن از نوع کاغذ معمولی , کاغذ مخصوص چاپ عکس و Envelope , HP Premium و Label میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی مدل m252n

تکنولوژی چاپ در پرینتر مدل M252n از نوع لیزری است و در پرینترهای لیزری سرعت حرف اول را میزند و کسانی که به دنبال سرعت چاپ بالایی هستند , خرید یک پرینتر لیزری مقرون به صرفه میباشد , هر چند که برای چاپ تصاویر چندان گزینه مناسبی به نظر نمیرسند . نوع چاپ در این پرینتر به صورت رنگی است و قادر است که در هر دقیقه تا 18 صفحه را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید و با رزولوشنن چاپی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند . پرینتر M252n قابلیت چاب بر روی cd و چاپ بدون حاشیه را ندارد و برای گرفتن چاپ به صورت دورو با این دستگاه باید دستی اقدام به این کار کنید .

قیمت پرینتر مدل M252N

پرینتر HP M252n مجهز به تکنولوژی خودکار خاموش و روشن کردن دستگاه است , بدن معنی که اگر شما برای مدتی از دستگاه پرینتر استفاده نکنید , به صورت خودکار دستگاه خاموش میشود و به محض ارسال اولین دستور چاپی , پرینتر به صورت خودکار روشن میشود . کارتریج پرینتر M252n از نوع HP 201A است که کارکرد کارتریج مشکی آن در حدود 1500 برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن در حدود 1400 برگ ذکر شده است . وجود یک صفحه نمایش LCD از نوع دو خطی با نور پس زمینه بر روی قسمت بالایی دستگاه کار را برای کاربران پرینتر راحت تر کرده است . وجود پورت اتصال USB2.0 بر روی پشت دستگاه امکان اتصال فلش مموری و کامپیوتر را به آن ممکن میسازد , هم چنین وجود پورت اتصالی Ethernet باعث شده تا بتوانید این پرینتر را بتوانید در شبکه کامپیوتر با دیگران به اشتراک بگذارید .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا