تخفیف

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M281fdw HP Color LaserJet Pro MFP M281fdw

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

کاربری : 4 کاره ( پرینت , اسکن , کپی , فکس )

قابلیت تغذیه خودکار ADF : دارد

قابلیت چاپ دورو : دارد

شبکه بیسیم WiFi : دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
فروش تنها از طریق تماس تلفنی
بدلیل نواسانات قیمت، این محصول موقتا فقط از طریق تماس بفروش میرسد.

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M281fdw

HP Color LaserJet Pro MFP M281fdw

 

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M281fdw , از پرینترهای سری M شرکت خوشنام HP است که به مانند دیگر پرینترهای تولیدی این شرکت نظیر پرینتر مدل M26nw , از لحاظ کیفیت ساخت و جنس مواد به کار رفته در آن از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . پرینتر مدل M281fdw , از لحاظ کاربری در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . با توجه به ظرفیت سینی کاغذ در این پرینتر که به تعداد 150 برگ است و هم چنین توان کار ماهانه آن که در حدود 40000 برگ است میتوان گفت که پرینتر اچ پی M281fdw گزینه مناسبی برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی مدل m281fdw

پرینتر M281fdw , دستگاهی است که ابعاد جمع و جوری و وزن کمی دارد و 4 کار متفاوت را در قالب یک دستگاه انجام میدهد و شما را از خرید دستگاه های اضافی بی نیاز میکند که هم در هزینه های شما صرفه جویی میشود و هم فضای کم تری در محیط کاری اشغال میشود . تکنولوژی چاپ در این پرینتر لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت رنگی است که ویژگی لیزری بودن آن باعث افزایش سرعت چاپ میشود هر چند که استفاده از آن برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی توصیه نمیشود . پرینتر اچ پی 281fdw , در هر دقیقه 22 برگ را به صورت رنگی وسیاه و سفید و با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi به چاپ میرساند . این پرینتر قابلیت  چاپ دوروی اسناد را دارد و برای گرفتن چاپ دورو نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید .

خرید پرینتر اچ پی مدل m281fdw

پرینتر M281fdw

نوع اسکنر در پرینتر 281fdw اچ پی از نوع Contact Image Sensor ( CIS ) است و در هر دقیقه 27 برگ را اسکن میکند . رزولوشن اپتیکال و دیجیتال آن تا 1200 dpi ذکر شده است و سایز اسکن آن نیز بین 8.5 تا 11.7 اینچ است . حداکثر تعداد کپی متوالی که با پرینتر HP M251FDW میتوان گرفت به تعداد 99 برگ است و مقدار بزرگنمایی کپی آن نیز بین 25 تا 400 درصد متغیر است , این در حالی است که سرعت کپی رنگی و سیاه و سفید آن 22 برگ در دقیقه است و رزولوشنی برابر با 600dpi را داراست که کیفیتی قابل قبول میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی m281fdw

قابلیت دریافت و ارسال فکس در چاپگر اچ پی m281fdw از نقاط قوت این پرینتر است و میتواند فکس های شما را با سرعتی معادل 33.6kbps و رزولوشن فکسی  برابر با 300*300 dpi دریافت و ارسال کند , قابلیت شماره گیری خودکار دارد و قادر است که تا 1300 برگ را در حافظه فکس خود ذخیره کند . نوع کارتریج یا تونر مصرفی در پرینتر رنگی 281fdw از نوع 202a میباشد و یک صفحه نمایش LCD لمسی 3 اینچی برای راحتی کار کاربران بر روی بدنه آن تعبیه شده است . شما میتوانید از طریق درگاه USB2.0 پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید و یا اینکه از طریق فلش مموری به طور مستقیم اقدام به چاپ اسناد و مدارک خود کنید . قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا WiFi از دیگر قابلیت های این پرینتر محصوب میشود .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا