تخفیف

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M180n HP Color LaserJet Pro MFP M180n

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : لیزری

سایز چاپ : A4

نوع چاپ : رنگی

کاربری : 3 کاره ( پرینت , اسکن , کپی )

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M180n

HP Color LaserJet Pro MFP M180n

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M180n , محصول تولیدی شرکت خوشنام و معروف HP میباشد که به مانند دیگر محصولات تولیدی این شرکت نظیر پرینتر مدل 26nw , از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است . پرینتر M180n , در رده پرینترهای چند کاره قرار میگیرد و قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . پرینترهای چند کاره مناسب برای محیط های اداری و تجاری میباشند چرا که در قالب یک دستگاه میتوانند کار چند دستگاه را انجام دهند که هم از لحاظ مالی به صرفه هستند و هم از نظر جا , فضای کم تری را اشغال میکنند . البته با توجه به حجم کاری و ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر که به تعداد 150 برگ است , باید گفت که چاپگر m180n گزینه مناسبی برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین مناسب میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی مدل m180n

تکنولوژی چاپ در پرینتر اچ پی M180n , از نوع لیزری و نوع چاپ در آن رنگی است و قادر است که در هردقیقه 16 برگ را به صورت سیاه و سفید و رنگی و با رزولوشن چاپی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند . لازم به ذکر است که پرینترهای لیزری گزینه مناسبی برای چاپ متون و اسناد متنی میباشند و کیفیت مناسبی را همراه با سرعت چاپ قابل قبولی ارائه میدهند . پرینتر مدل M180n , قابلیت چاپ بر روی CD را ندارد و برای گرفتن چاپ به صورت دورو با این پرینتر باید به صورت دستی اقدام کنید .

خرید پرینتر اچ پی M180N

پرینتر HP M180n , مجهز به یک اسکنر از نوع تخت یا همان Flatbed است که بر قسمت رویی دستگاه تعبیه شده است و قادر است که در هر دقیقه 14 برگ را با رزولوشنی برابر با 1200dpi و در سایز 297*215.9 اسکن میکند . حداکثر تعداد کپی متوالی که میتوان با این پرینتر گرفت به تعداد 99 برگ است که بزرگنمایی کپی آن بین 25% تا 400 % میباشد . با پرینتر اچ پی 180n میتوان در هر دقیقه 16 برگ را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید و با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi کپی گرفت . امکان و قابلیت فکس در این پرینتر در نظر گرفته نشده است .

قیمت پرینتر رنگی مدل m180n

نوع کارتریج یا تونر پرینتر لیزری اچ پی m180n , از نوع CF 530A , HP 205A است و کارکرد کارتریج مشکی آن 1100 برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن در حدود 900 برگ است . بر روی بدنه این پرینتر یک صفحه نمایش از نوع LCD با دکمه های کنترلی کم تعبیه شده  است که کار کردن با دستگاه را برای کاربر راحت تر کرده است . پرینتر لیزری اچ پی M180N از طریق درگاه USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود و هم چنین میتوان آن را در شبکه همکاران به اشتراک گذاشت تا هر دستگاه موجود در شبکه بتواند له صورت مستقیم اقدام به پرینت گرفتن کند , در این پرینتر خبری از تکنولوزی اتصال بیسیم WiFi نمیباشد .

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا