تخفیف

پرینتر سوزنی اولیوتی مدل pr2 plus Olivetti PR2 Plus Dot Matrix Printer

(0) 3

معرفی کلی

 

تکنولوژی چاپ: چاپ سوزنی

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: تک کاره

سایز چاپ: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
29,000,000 تومان

 

پرینتر سوزنی اولیوتی مدل pr2 plus

Olivetti PR2 Plus Dot Matrix Printer

معرفی کلی

پرینتر سوزنی pr2 plus, محصول تولید شده توسط برند خوشنام Olivetti است که در زمینه ساخت پرینترهای سوزنی سابقه طولانی و درخشانی  دارد. در پرینترهای سوزنی هر چه تعداد پین های تعبیه شده در داخل دستگاه بیشتر باشد, کیفیت چاپ دستگاه بالاتر میرود. پرینتر سوزنی pr2 به مانند دیگر پرینترهای سوزنی نظیر پرینتر LQ350 سرعت وکیفیت چاپ مطلوبی را ارائه میدهد. هر چند که تکنولوژی ساخت و استفاده از پرینترهای سوزنی به گذشته های دور برمیگردد,  اما کماکان این سری از چاپگرها هنوز هم تولید میشوند و مشتریان خاص مربوط به خود را دارند. کاربری این چاپگر تک کاره میباشد و سایز چاپ در آن به اندازه A4 میباشد. با وزن کم و ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی بر روی میز کاری شما قرار میگرد و فضای زیادی را اشغال نمیکند.

خرید پرینتر pr2

پرینتر pr2

تکنولوژی چاپ در چاپگر pr2 از نوع سوزنی میباشد, در این نوع از تکنولوژی چاپ, هد چاپگر از 2 یا چند ردیف سوزن تشکیل شده است که به صورت مستقیم و پشت سر هم قرار گرفته اند. در این پرینتر تعداد 24 عدد پین, دستورات چاپی را بر روی کاغذ منتقل میکنند. هر چه تعداد سوزن ها بیشتر باشد به تبع کیفیت چاپ نیز بالاتر میرود, رزولوشن چاپ در پرینتر پی آر تو به میزان 360x240 dpi است که کیفیت چاپ قابل قبولی میباشد. این چاپگر در هر ثانیه حداکثر 560 حرف را به صورت سیاه و سفید به چاپ میرساند. لازم به ذکر است که پرینتر Olivetti pr2 تک کاره است و توان کاری ماهانه ایی برابر با 10000 ساعت را داراست. قابلیت چاپ دورو و هم چنین چاپ بر روی CD را ندارد.
ریبون به کار رفته در این پرینتر قادر به پوشش 10 میلیون کاراکتر است.قابلیت خواندن و نوشتن جوهر مغناطیسی MICR را دارد.این پرینتر چاپ چک قابلیت چاپ انواع چک های بانکی، انواع قبوض، فیش های بانکی و فرم های بانکی را دارد.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا