تخفیف

پرینتر سوزنی اپسون مدل LQ-350 Epson LQ-350 Impact Printer

(2) 5

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: چاپ سوزنی

کاربری: تک کاره

نوع چاپ: سیاه و سفید

تعداد پین: 24 عدد

سرعت چاپ سیاه و سفید: 347 حرف در ثانیه

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
14,000,000
9,600,000 تومان

پرینتر اپسون مدل LQ-350

Epson LQ-350 Printer

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل LQ350, محصول تولید شده توسط برند مطرح EPSON است که در زمینه ساخت پرینترهای سوزنی سابقه طولانی و درخشانی  دارد. در پرینترهای سوزنی هر چه تعداد پین های تعبیه شده در داخل دستگاه بیشتر باشد, کیفیت چاپ دستگاه بالاتر میرود. پرینتر سوزنی LQ350 به مانند دیگر پرینترهای اپسون نظیر پرینتر L3050 سرعت وکیفیت چاپ مطلوبی را ارائه میدهد. هر چند که تکنولوژی ساخت و استفاده از پرینترهای سوزنی به گذشته های دور برمیگردد,  اما کماکان این سری از چاپگرها هنوز هم تولید میشوند و مشتریان خاص مربوط به خود را دارند. کاربری این چاپگر تک کاره میباشد و سایز چاپ در آن به اندازه A4 میباشد. با وزن کم و ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی بر روی میز کاری شما قرار میگرد و فضای زیادی را اشغال نمیکند.

پرینتر اپسون مدل lq350

تکنولوژی چاپ در پرینتر ال کیو 350 از نوع سوزن میباشد, در این نوع از تکنولوژی چاپ, هد چاپگر از 2 یا چند ردیف سوزن تشکیل شده است که به صورت مستقیم و پشت سر هم قرار گرفته اند. در این پرینتر تعداد 24 عدد پین, دستورات چاپی را بر روی کاغذ منتقل میکنند. هر چه تعداد سوزن ها بیشتر باشد به تبع کیفیت چاپ نیز بالاتر میرود, رزولوشن چاپ در پرینتر LQ350 به میزان 360x180 dpi است که کیفیت چاپ قابل قبولی میباشد. این چاپگر در هر ثانیه حداکثر 347 حرف را به صورت سیاه و سفید به چاپ میرساند. لازم به ذکر است که EPSON LQ350 تک کاره است و توان کاری ماهانه ایی برابر با 10000 ساعت را داراست. قابلیت چاپ دورو و هم چنین چاپ بر روی CD را ندارد.

پرینتر اپسون ال کیو 350 قادر است که عملیات چاپ را بر روی کاغذهای تک برگ و پیوسته انجام دهد. ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی نظیر بانک ها که نیاز به پرینت به صورت کاغذ پیوسته دارند از مشتریان این نوع از پرینترها میباشند.

پرینتر سوزنی اپسون lq350

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا