تخفیف

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M604dn HP LaserJet Enterprise M604dn Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: سیاه و سفید

کاربری: تک کاره

چاپ دوروی خودکار: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

پرینتر لیزری اچ پی مدل M604dn

HP M604dn Laser Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M604dn, پرینتر تک کاره و پرتوان تولید شده توسط کمپانی معروف HP است که به مانند پرینتر m402dn از قابلیت های شبکه شدن و هم چنین پرینت دوروی خودکار بهره میبرد. سینی اصلی کاغذ در این پرینتر ظرفیت 100 برگ کاغذ a4 را دارد و در آینده با افزایش حجم کاری میتوانید سینی های دوم و حتی سوم را با ظرفیت 500 برگ کاغذ به صورت اختیاری به آن اضافه کنید. توان کاری ماهانه پرینتر m604dn به تعداد 175 هزار برگ ذکر شده است و با توجه به داشتن ویژگی چاپ دوروی خودکار, میتوان گفت که پرینتری مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری بالا میباشد.
پرینتر مدل M604dn کاغذهای (A4, A5, A6, B5 (GIS), B6 (JIS را برای چاپ ساپورت میکند و تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد و قادر به کپی گرفتن و اسکن کردن اسناد و مدارک را ندارد. قابلیت چاپ بر روی cd را ندارد و میتوانید از طریق درگاه Ethernet تعبیه شده در پشت دستگاه, پرینتر را در شبکه کامپیوتری بین همکاران خود به اشتراک بگذارید.
 
 
خرید پرینتر اچ پی m604dn
 
تکنولوژی چاپ در پرینتر اچ پی M604dn از نوع لیزری است که سرعت چاپ بسیار مناسبی را به دست میدهد. این چاپگر با استفاده از پردازنده قدرتمند 1.2 گیگاهرتزی قادر است که در هر دقیقه 52 برگ کاغذ a4 را با کیفیت چاپ بالایی معادل با 1200 دی پی ای به چاپ برساند. نوع چاپ در آن هم به صورت تک رنگ است و همان گونه که ذکر شد تا 175 هزار برگ را در ماه میتواند به چاپ برساند.
نوع کارتریج یا تونر در پرینتر hp m604dn از نوع CF281A است و کارکردی معادل با چاپ 10500 برگ در ماه را دارد. برای راحتی کاربران حین کار با دستگاه, یک صفحه نمایش LCD از نوع رنگی در کنار کلیدهای کنترلی آن در نظر گرفته شده است و کاربری دستگاه را آسان تر کرده است. هم چنین از طریق درگاه USB2.0 میتوانید پرینتر 604 در ان را به کامپیوتر وصل کنید و خبری از اتصال به صورت بیسیم یا همان وای فای در این پرینتر نیست.
 
 
خرید پرینتر اچ پی m604dn
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا