نوروز 1403 مبارک

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet M607n HP LaserJet Enterprise M607n Laser Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

کاربری: تک کاره

سایز چاپ: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
60,000,000 تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل M607n

HP LaserJet M607n Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M607n, یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت معروف و خوشنام HP میباشد که از لحاظ کاربری به مانند پرینتر M608n در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد, تکنولوژی چاپ در پرینتر اچ پی مدل 607n از نوع لیزری است و به همین دلیل سرعت مناسبی را در چاپ اسناد و مدارک به شما میدهد, هم چنین نوع چاپ در آن به صورت سیاه و سفید است و سایز چاپی به اندازه A4 به کاربر خود میدهد که این سایز از چاپ بسیار مناسب برای محیط های اداری و انتشاراتی میباشد.  ظرفیت سینی کاغذ آن به تعداد 100 برگ است که در صورت افزایش حجم کاری میتوان سینی دوم را به ظرفیت 550 برگ به آن اضافه کرد. قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد, هم چنین شما برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه باید به صورت دستی اقدام کنید چرا که اچ پی 607n قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک را ندارد.

خرید چاپگر اچ پی m607n

سرعت چاپ در پرینتر مدل 607n, برای حالت سیاه و سفید تا 52 برگ در دقیقه گزارش شده که با داشتن رزولوشنی برابر با 1200*1200 dpi میتواند نظر شما را جلب کند, البته نباید از توان کار ماهانه دستگاه غافل شد چرا که اچ پی مدل m607n میتواند بین 5 تا 20000 برگ را در ماه برای شما به چاپ برساند. از دیگر قابلیت های این دستگاه باید به داشتن صفحه نمایش از نوع 2 خطی با نور پس زمینه اشاره کرد که کار کردن با دستگاه را برای کاربر راحت میکند. پرینتر hp 608n از طریق پورت USB 2.0 به کامپیوتر وصل میشود و خبری از تکنولوژی اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi در این دستگاه نیست.

قیمت چاپگر اچ پی m607n

پرینتر M607n را میتوان از طریق پورت اتصال Ethernet در شبکه کامپیوتری بین همکاران به اشتراک گذاشت. در صورت افزایش حجم کاری در آینده و زیاد شدن کاغذ مصرفی, یک سینی اضافه برای قرار دادن کاغذ اضافی مورد نیاز به صورت آپشنال در نظر گرفته شده است. نوع کارتریج یا تونر مورد استفاده در این چاپگر از نوع HP 37A - CF237A است و کارکردی معادل با چاپ 1100 صفحه را دارد, البته کارتریج موجود در بسته بندی, استارتر بوده و میزان کارکرد کم تری را دارد. برای راحتی کاربران حین کار با چاپگر, یک صفحه نمایش رنگیLCD به اندازه 2.7 اینچ که قابلیت تغییر زاویه را دارد در کنار کلیدهای کنترل پنل آن قرار گرفته است.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا