پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M203dw HP M203dw LaserJet Pro Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: تک رنگ

قابلیت چاپ دورو: دارد

شبکه بیسیم WiFi: دارد

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
27,000,000 تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل M203dw

HP M203dw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M203dw, از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح HP است که به مانند پرینتر مدل M252DW , از امکانات اتصالی متعدد و طراحی زیبایی برخوردار است. با توجه به وزن و ابعادی که دستگاه دارد به راحتی قابل جا به جا کردن است و میتواند بر روی میز کاری خود آن را قرار دهید. با توجه به ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر که به تعداد 250 برگ است میتوان گفت که پرینتر مدل M203dw گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری پایین و حتی مصارف خانگی است. سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر از نوع A4; A5; B5; A6 میباشد و نوع کاغذ مورد استفاده آن نیز از نوع کاغذ تحریر, کاغذ رنگی, کاغذ سنگین, پاکت نامه, کاغذ شفاف, لیبل و کارت پستال میباشد.

قیمت پرینتر اچ پی مدل m203dw

تکنولوژی چاپ در پرینتر اچ پی M203dw از نوع لیزری است که این نوع از تکنولوژی چاپ بیشتر بر روی افزایش سرعت چاپ تاکید دارد و توصیه میشود که اگر قصد چاپ از تصاویر و اشکال گرافیکی را دارید سراغ پرینترهای جوهرافشان بروید. نوع چاپ در این پرینتر تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 30 برگ را با رزولوشن چاپی معادل با 1200*1200 dpi به چاپ برساند که کیفیت قابل قبولی میباشد. پرینتر M203dw قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد اما برای گرفتن چاپ دورو با آن نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که این کار توسط پرینتر به صورت خودکار انجام میگیرد. توان کاری ماهانه آن در حدود 30000 برگ ذکر شده است که البته میزان برگ چاپ شده در ماه که توسط مصرف کنندگان توصیه شده است در حدود 3500 برگ میباشد.

پرینتر M203dw

قیمت پرینتر مدل M203DW

نوع کارتریج یا تونر در پرینتر HP M203dw از نوع کارتریج hp 30A میباشد و برای چاپ اسناد تا 1600 صفحه مناسب میباشد. این پرینتر فاقد صفحه نمایش LCD میباشد اما برای راحتی کار کاربران دکمه های کنترلی ساده ایی بر روی قسمت فوقانی دستگاه نصب شده است. چاپگر اچ پی M203dw از طریق پورت اتصال USB2.0 که در پشت دستگاه تعبیه شده است به کامپیوتر وصل میشود و هم چنین با استفاده از درگاه Ethernet میتوان دستگاه را با همکاران در شبکه به اشتراک گذاشت. از دیگر قابلیت های اتصالی این پرینتر میتوان به اتصال از طریق شبکه بیسیم WiFi اشاره کرد که میتوان به صورت مستقیم فایل های مورد نظر خود را از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند خود به پرینتر ارسال و اقدام به چاپ آن ها کنید.

خرید پرینتر اچ پی مدل m203dw

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا