تخفیف

پرینتر لیزری اچ پی مدل M304a HP LaserJet Pro M304a Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ: لیزری

نوع چاپ: سیاه و سفید

سایز چاپ: A4

کاربری: تک کاره (پرینت)

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
12,300,000 تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل M304a

HP LaserJet M304a Printer

معرفی کلی
 
پرینتر اچ پی مدل M304a, از پرینترهای سری M و تولید شده توسط کمپانی مطرح HP است که به مانند پرینتر مدل M12a در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد و تنها قادر هستید که با آن عملیات چاپ را انجام دهید و بیشتر مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری پایین و مصارف خانگی میباشد. ظرفیت سینی کاغذ در آن به تعداد 250 برگ است و قابلیت تغذیه خودکار کاغذ ADF را ندارد و حداکثر سایز کاغذ قابل استفاده در آن A4 میباشد.
تکنولوژی چاپ به کار رفته در پرینتر مدل M304a از نوع لیزری است که سرعت چاپ مناسبی را به دست میدهد. این پرینتر قادر است که در هر دقیقه 35 برگ کاغذ A4 را به صورت سیاه و سفید و با کیفیت چاپی برابر با 1200*1200 dpi به چاپ برساند که در بین هم رده های خود کیفیت قابل قبولی میباشد. قابلیت چاپ دوروی خودکار در آن تعبیه نشده است و برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام نمایید. 
 
قیمت پرینتر اچ پی m304a

پرینتر M304a

 
نوع کارتریج یا تونر مصرفی در پرینتر hp m304a از نوع HP 59A است و قابلیت چاپ 3000 برگ کاغذ را دارد. در کنار کلیدهای کنترلی پنل کاربری آن یک صفحه نمایش از نوع LCD که غیرلمسی است تعبیه شده است و کاربری دستگاه را راحت تر کرده است. از طریق پورت اتصالی USB2.0 که در پشت دستگاه قرار گرفته است میتوانید پرینتر را به کامپیوتر و یا لپ تاپ وصل کنید. امکان اتصال از طریق WiFi را ندارد و برای تهیه نسخه چاپی از تصاویر و اشکال گرافیکی بهتر است که سراغ پرینترهای جوهرافشان بروید, چرا که قابلیت چاپ بدون حاشیه را ندارد.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا